The lady in Red and Yeti

Gestart door KIM, 06-02-2011 18:54:32

Vorige topic - Volgende topic

Ludo

Mooie upgrade Kornelis, super!.  :eusa_clap:

KIM

Even in Powerpete style een meetingfoto plaatsen:

knoopie

oog voor perfectie....... :eusa_clap:

;)

Marc O.

...The Nile isn't just a river in Africa...

Bouke

Mooie foto man  :eusa_clap: zit je op fotografie ;D

arjen850

Normaal heb ik altijd wel iets van commentaar, nu zeg ik: Prachtige foto :eusa_clap:

KIM

ik heb er eentje voor je:

Jammer dat Powerpete zijn putdeksels eronder heeft. Een setje volans erbij en je hebt ook nog de 3 van de mooiste Volvo velgen bij elkaar.

arjen850

Citaat van: KIM op 29-12-2011 21:19:57
ik heb er eentje voor je:

Jammer dat Powerpete zijn putdeksels eronder heeft. Een setje volans erbij en je hebt ook nog de 3 van de mooiste Volvo velgen bij elkaar.

Komt u maar :eusa_pray:

KIM

Hmmm, er zit wat zoekwerk aan te komen.
Ik had al eerder het gevoel dat er een clandestiene verbruiker in de auto aanwezig was, maar vanmorgen wilden de deuren via de AB zelfs niet meer open: Accu helemaal plat.

Ik vermoed dat er bij de standkachel iets niet klopt...
Vanavond maar eens even kijken wat het is.

maruska

heb je die dwergen al uit huis gezet ? dat auto's bij jullie op slot moeten ;D
/ot : ik las ergens anders iets over losse pluskabels met een zekering die slurpt.. jij hebt geen losse elementen liggen toch ?
wel raar dat je standkachel dit nu doet, hij zit er toch alweer even in ?
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Chris

Blijft vervelend, een platte accu als je bij de auto komt.

Succes met zoeken. Gezien de recente inbouw van de kachel zal dat vast de boosdoener zijn. Tenzij je vaker al enige last had met lekstroom?

Sbv

Het lijkt me dat als het de standkachel was dat het al eerder gekomen zou zijn, deze zit er niet sinds gisteren in.

Microswitch in slot achterklep ?

Chris

Citaat van: Sbv op 04-01-2012 13:18:35
Het lijkt me dat als het de standkachel was dat het al eerder gekomen zou zijn, deze zit er niet sinds gisteren in.

Microswitch in slot achterklep ?

Die standkachel is toch behoorlijk recent pas werkend volgens mij... kan er langzaam insluipen als hij de accu steeds leegtrekt en de auto misschien is een keertje wat langer stil staat.

KIM

Ik heb al langer het idee dat het starten niet zo soepel verloopt als het zou horen.
Daarom verdenk ik de standkachel; daarvoor was het prima.
Het is me ook al eens opgevallen dat de verlichting van het klokje niet uitging na instellen van de ontwaaktijd.

Als dat het niet is, ga ik wel verder zoeken.

arjen850

kachel even ontkoppelen, daarna lek spanning meten, kind kan de was doen:)