The lady in Red and Yeti

Gestart door KIM, 06-02-2011 18:54:32

Vorige topic - Volgende topic

grijzev70tdi

Citaat van: KIM op 03-03-2012 19:22:36
Zo, het was echt een Volvo dagje vandaag...
Vanmorgen in het bedrijf van Sbv even de nieuwe bandjes gemonteerd.
Thuis de R en de 740 gewassen (bij de 740 was het echt nodig want Marjolein doet er helaas niets aan qua wassen) en de zomerbandjes maar weer eens onder de R gezet.

http://i573.photobucket.com/albums/ss175/KIM850R/1fefdd26.jpg

Netjes! 2 leuke speeltjes  :eusa_clap:
Grolsch, het klinkt al lekkerder

Sbv

Hey mooi de 850 is weer schoon.
Morgen controle en voor de 740 ook

Marc O.

Nondeju wat staat die R er toch mooi bij :eusa_clap: :eusa_drool:
...The Nile isn't just a river in Africa...

Bouke

Zo net de kraan opgehaald :eusa_dance: alleen nog ff wachten op Ries(die lag nog lekker te pitten ;D ) Als hij er is komen we er aan ;) Dus tot straks :)

arjenT5R

;Dwaar blijven de pics?
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

Bouke

Die staan nog op de telefoon van Kornelis :eusa_doh: Maar die zit denk ik nog na te borrelen met Sander,Iris en Richard ;D

Sbv

Nee hoor, wij zijn weer thuis, maar Kornelis zijn internet is wat brak thuis. Nee jullie hebben geen kabel doorgehaald vanmiddag

Bouke

Citaat van: Sbv op 04-03-2012 21:52:39
Nee jullie hebben geen kabel doorgehaald vanmiddag
Nee dat is niet gelukt :eusa_snooty: maar wel drie maal een poging gewaagd om het licht van de garage te saboteren ;D

knoopie

We gingen eigenlijk voor krachtstroom maar de spanning was toch al s'middags om te snijden  :eusa_whistle:

Mooi stukje werk geleverd zo met z'n allen en complimenten voor de catering!

;)

Chris

Citaat van: KIM op 03-03-2012 19:22:36
Zo, het was echt een Volvo dagje vandaag...
Vanmorgen in het bedrijf van Sbv even de nieuwe bandjes gemonteerd.
Thuis de R en de 740 gewassen (bij de 740 was het echt nodig want Marjolein doet er helaas niets aan qua wassen) en de zomerbandjes maar weer eens onder de R gezet.

http://i573.photobucket.com/albums/ss175/KIM850R/1fefdd26.jpg

Ziet er weer goed uit Kor! Erg mooi! ;D

Ik ga komende weekend eens even aan de gang met de S60, goede wasbeurt en ook de zomerwielen er weer onder.

Bomen gesloopt btw ;D?

KIM

Da's weer eens wat anders dan een 850 meeting!
Er stonden gisteren een grote hoeveelheid Volvo's bij mij achter (8 stuks), waarvan 2 met een aanhanger.

Juist om die aanhanger ging het, want de ene bevatte een mooi stukje gereedschap om mijn tuin eens te ondoen van bomen / stronken:

Op de andere stond een ander mooi stukje gereedschap zodat gelijk alle takken opgeruimd konden worden:

Verder stonden 2 kettingzagen en een hele berg mankracht voor een zondag waarop de tuin bijna volledig leegeruimd is van zaken waar we al veel langer vanaf wilden. Waar zo'n forum dan al niet goed voor is!
Een impressie:

En voor het personeel moet goed gezorg worden, dus:

Bouke
Irikro
Knoopie
Pino143
Sbv
Taranis

Enorm bedankt voor de hulp! Het was goed en gezellig!

elianmars

Goed bezig geweest mannen (en vrouwen)  :eusa_clap: :eusa_clap:

Geen klagende buren gehad?

Chris

Ziet er goed uit mannen ;).

Pino143

Was leuk om te doen en het was erg gezellig met de rest.

KIM

Citaat van: elianmars op 05-03-2012 08:51:14
Geen klagende buren gehad?

De score was 2-1:

1 buurman die zei dat het als muziek in zijn oren klonk, al dat motorgereedschap.
1 buurman die blij was dat 'ie van de zomer meer licht in zijn tuin ging krijgen.

1 buurman die zwaar ontstemd was over het feit dat hij meer zicht op mijn huis en terras had gekregen.