Peter stelt zich voor

Gestart door Peter360, 06-02-2011 18:57:10

Vorige topic - Volgende topic

henry classic v70

Heb je nou een flinke deuk in het achterscherm?
615.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
295.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

bastiaan arissen

Citaat van: henry classic v70 op 08-02-2011 21:19:44
Heb je nou een flinke deuk in het achterscherm?
Dat vroeg ik me ook af. Maar zo te zien wel...

Peter360

Ja, ik heb daar inderdaad een flinke deuk zitten, hij gaat binnenkort naar schadeherstelbedrijf, gaat die deuk er moeilijk uit of niet?

Erik_M.

Citaat van: elianmars op 08-02-2011 00:29:03
Citaat van: -D©©©L- op 07-02-2011 22:06:16
Citaat van: Peter360 op 07-02-2011 20:29:41
Ik heb nog NOOIT een gewone 850 in deze kleur gezien. (turquoise pearl)

u zei ?  ;D

KLIK

KLIK

KLIK

KLIK

KLIK

KLIK

KLIK

;D

Volgens mij zijn al jouw voorbeelden in de kleur Onyx Green  ;D

mehn

Nou wordt het tijd voor een bril Erik, of een nieuw computerscherm ;D

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Peter360

Dacht ik ook al, het zijn wel turquoise pearl 850's, maar veel rijden er niet rond. Zeker niet in Nederland.

henry classic v70

Citaat van: Peter360 op 08-02-2011 22:32:35
Ja, ik heb daar inderdaad een flinke deuk zitten, hij gaat binnenkort naar schadeherstelbedrijf, gaat die deuk er moeilijk uit of niet?

Lijkt me geen simpele deuk zo te zien, zit diep in de rand van het achterscherm.
Misschien als ze er van die speciale "soort trekspijkers" op lassen om die deuk eruit te trekken..
615.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
295.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

crazychrisje

Indd geen fijne deuk, maar alles valt te herstellen he! (ofja meeste dan)
Blijft echt een mooie auto. |Gewoon super dat je die kleur niet veel ziet
En trek je niets van aan van die mensen die gaan lopen zeuren dat je alleen hier bent om je auto te verkopen enzo.. deden ze bij mij ook!

Peter360

''
Citaat van: crazychrisje op 12-02-2011 20:27:40
Indd geen fijne deuk, maar alles valt te herstellen he! (ofja meeste dan)
Blijft echt een mooie auto. |Gewoon super dat je die kleur niet veel ziet
En trek je niets van aan van die mensen die gaan lopen zeuren dat je alleen hier bent om je auto te verkopen enzo.. deden ze bij mij ook!
Daar trek ik me ook niks van aan hoor ;D dat zag ik idd ook op jou ''Wie ben ik???'' pagina

crazychrisje

Ja dat is hier 'in' op het forum nieuwe mensen, met de ook maar de kleinste vraagjes over het onderwerp verkopen of geld is het meteen.
ohh die komt hier alleen zijn auto verkopen, die zullen we eens ff hebben!

Maar goed jij en ik weten wel beter.
Heb je ook foto's van je interieur?

Peter360

Die moet ik nog maken, ik zorg eerst dat de auto gerepareerd en gepoetst is en zodra alles gebeurt is komen er veel foto's (ook van het interieur) :)

crazychrisje

Dat is goed!
Gaat helemaal goed komen jij met je 850! Dat hoor ik wel.
Veel succes en ik blijf hem volgen!

Erik_M.

Citaat van: mehn op 12-02-2011 17:18:53
Nou wordt het tijd voor een bril Erik, of een nieuw computerscherm ;D

Ok, ok, dat zeg je trouwens lekker op tijd Mehn  ;) , 17.15 uur, alle brillenwinkels zijn dicht  >:( .   Heb gelukkig een bril kunnen lenen van iemand hier en gezien dat de nrs.  2 en 5 duidelijk Onyx zijn, 3 en 6 duidelijk de bewuste kleur en de overige nrs. twijfel ik nog.

Overigens heb ik Peter360 nog niet gefeliciteerd met z'n mooie R en het feit dat hij zich, na 9 lange jaren, op het Forum gemeldt heeft.  Bij deze, en nog vele veilige kilometers ermee.  

Tevens kan ik een kennis van mij melden dat hij gelijk heeft. Laatst meldde hij mij dat hij ergens in N-Holland een 854R gezien had in een hele speciale kleur. Bij zijn melding zat een link naar de verhalen van Lipton.  Ben benieuwd hoeveel Rrren in deze kleur hier in NL rondrijden.

gRoet,
eRik

jrkalf

In ieder geval 2 sedans :)
En volgens mij een half engels chassis bij 1 van de 2 eigenaren in een loods opgeborgen voor de reserve onderdelen ;)
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

Superskunkie

Welkom op het forum Peter, beemster is hier vlakbij ( Oostzaan) misschien zien we elkaar nogweleens rijden  8)

Mijn ouders hebben ook deze kleur :) een 10v 96'er estate

Op de kerstboommeeting van 2009 stonden er dcccl er en nog 2 estates met deze kleur.
een altar 1 estate en 1 altar 2 estate.

Alleen link 2 is voor mij een twijvelgeval  :P derest is wel die kleur :)
Tonnie