Luchtsleutel

Gestart door antraciet, 10-02-2011 00:06:21

Vorige topic - Volgende topic

Sbv

Welke 9012 is het, daar ik er meerdere tegenkom bij wat speuren op internet

antraciet

Dat weet ik niet Zal het m even vragen als ik m te pakken krijg De goedkoopste die ik op internet tegengekomen ben was toch nog een tientje duurder

Sbv

Citaat van: antraciet op 14-02-2011 18:49:16
Dat weet ik niet Zal het m even vragen als ik m te pakken krijg De goedkoopste die ik op internet tegengekomen ben was toch nog een tientje duurder
Ik kwam de diverse soorten in Duitsland tegen vandaar de vraag

antraciet

Zag er ook een paar in Duitsland voor 89 euro  ???

antraciet

Het is de spc9012 hazet

antraciet

elianmars

Nog meer keuze: KLIK  ;D

Al met al zal de goedkoopste zo'n twee tientjes schelen met de prijs van Dennis, aangezien je inclusief de verzendkosten vanuit Duitsland rond 100 euro uitkomt.

antraciet

Tsja je stapt er bleu in en dan ... Maar heb m een mailtje gestuurd ff kijken wat de reaktie is  ;)

elianmars

Citaat van: antraciet op 14-02-2011 23:54:25
Tsja je stapt er bleu in en dan ... Maar heb m een mailtje gestuurd ff kijken wat de reaktie is  ;)

Zie mijn reactie boven jouw post (even een edit gedaan).

antraciet

A ok maar dan nog 20% goedkoper in de Heimat  ;) Niet dat ik het m niet gun.  :D Maar internet maakt de wereld zoveel kleiner. Hoe zou het met de garantie lopen als je zo'n ding uit Dld laat komen?

UserID6342

Hazet heeft vaak 'levenslange' garantie, m.a.w die kun je ook bij een Nederlandse dealer inleveren.  Zullen ze niet echt leuk vinden, maar mag wel.  Heb dat ooit een keer gehad met een Hazet ratel.

antraciet

Ik denk toch dat ik liever met een bekend bedrijf in zee ga ook ivm garantie

Dus ;)
1. Arjen