Carkit inbouwen

Gestart door Frankmeijers, 14-02-2011 17:00:46

Vorige topic - Volgende topic

Frankmeijers

Kan me iemand vertellen hoe ik het beste de microfoon voor mijn carkit kan installeren bij de spiegel. Met andere woorden hoe kan ik de kabel het beste langs de a-stijl leiden. Hoe maak ik het kapje van de a-stijl los, zonder al te veel zaken stuk te maken.  Misschien staat het al ergens, maar ik kon het met de zoekfunctie niet echt vinden.

mehn

850?

dan moet je eerste de kap bij de B-stijl losmaken. Dan zie je bovenin de B-stijl een rood draaiknopje waamee de beide stijlen die boven de deuren zitten aan elkaar geklemd zijn.
Als je dat knopje een kwart slag draait kunnen beide stijlen los van elkaar worden gemaakt.
Als de stijl die boven de voordeur langsloopt los is dan kun je het deel dat aan de A-stijl zit een beetje schuiven en daarna helemaal uitnemen.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Frankmeijers

Het is inderdaad een 850 estate bj 1996. En het kapje van de B-stijl gaat dan hoe los? Sorry, ik heb hier weinig ervaring mee.

mehn

Citaat van: Frankmeijers op 14-02-2011 17:13:41
Het is inderdaad een 850. En het kapje van de B-stijl gaat dan hoe los? Sorry, ik heb hier weinig ervaring mee.

Gewoon trekken richting het midden van de auto.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

francois

als je je rubber een beetje los maakt bij de a-stijl
kan je het kabeltje er gewoon tussen duwen

mircofoon kan je monteren aan de binnen verlichting

grfr

combinedforces

Ik had eerst ook de mic bij de binnenverlichting maar dat was een stuk rumoeriger dan waar ik hem nu heb, op het dek van de stuurkolom. Stuk makkelijker draden trekken ook...

francois

heb een micro met 2 spiekers dus van daar ene links en ene rechts

grfr

Concorde

Citaat van: combinedforces op 14-02-2011 23:18:41
Ik had eerst ook de mic bij de binnenverlichting maar dat was een stuk rumoeriger dan waar ik hem nu heb, op het dek van de stuurkolom. Stuk makkelijker draden trekken ook...
Ik ook.
Geluid is prima, en veel makkelijker.

blauweroffel

Ik heb de microfoon linksboven naast de handgreep. prima plek en prima geluid.

BR

arjen850

Citaat van: Concorde op 25-02-2011 11:30:18
Citaat van: combinedforces op 14-02-2011 23:18:41
Ik ook.
Geluid is prima, en veel makkelijker.

Hier nog 1 ;D verschillende plekken geprobeerd, deze kwam als beste uit de test :D

innocenti

In mijn V70 was op de stuurkolom drama qua geluid en bij de binnenspiegel veel beter. Misschien zit ik met mijn lengte van 2,02m te ver van het stuur af.