CV werkt niet goed op 1 deur

Gestart door fredtref, 28-01-2011 09:49:16

Vorige topic - Volgende topic

fredtref

V70 TDI 1998 362.000km

Sinds gisteren, zet ik hem op slot via de cv gaat alles op slot behalve de bestuurdersdeur, krijg hem wel via de sleutel op slot.
Andersom springt hij wel van het slot af met de cv.

cas

microswitch in slot  :)  even beetje op zoeken, maar zal er op neer komen dat het makkelijkste is om dit gedeelte te gaan vervangen. zo heb ik het uiteindelijk bij mijn v70 toen opgelost. ( tweedehands)
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

fredtref

Citaat van: cas op 30-01-2011 22:31:02
microswitch in slot  :)  even beetje op zoeken, maar zal er op neer komen dat het makkelijkste is om dit gedeelte te gaan vervangen. zo heb ik het uiteindelijk bij mijn v70 toen opgelost. ( tweedehands)

Ineens werkt hij weer normaal, komt het weer terug zal ik eens gaan zoeken naar de microswitch, bedankt voor de tip.

RenéV70

Ik heb een soortgelijk probleem. Alles gaat op slot maar het rechter voorportier gaat niet van slot af. Uiteraard wel met de hand. Is dit ook de microswitch?

cas

kans is groot, ik geloof dat de switch nu ik erbij nadenk vrij diep in het geheel zit. vervangen voor een tweedehands lijkt me vooralsnog de beste snelste oplossing. Je wilt ook niet een deur hebben waar geen slot inzit, omdat je thuis de microswitch aan het zoeken en evt vervangen bent.
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....