VROM 2011

Gestart door Ben, 10-02-2011 16:38:13

Vorige topic - Volgende topic

maruska

scherpe prijzen Ben !
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Hengeveld

Citaat van: maruska op 04-07-2011 16:54:06
scherpe prijzen Ben !

Zeker scherpe prijs via aanbieding via Ben als je zo lang wil blijven en met de boot wil. Als je minder lang wil blijven is motel Formule 1 interessant met 38 euro per nacht tussen Hovas en Goteborg.

Hengeveld

Even weer onder de aandacht.

After a few years in a smaller size, VROM now is back in the famous three-day event, 12th -14th August 2011. Behind VROM - the "Volvo Rendezvous for Owners & Members" - are the Swedish Volvo clubs and Volvo Cars Heritage. The 2011 edition will be the 24th meeting since the start in 1987. In the true VROM-spirit, we will offer a packed program with interesting and exciting activities: including a study visit, family rally, car show, presentation of jubilee cars and convivial gatherings. The place is as previously, the Arendal area on Hisingen in Gothenburg, close to the Volvo Museum. See you at VROM 12th to 14th August 2011!

Voor meer info en aanmelding, zie www.vrom.org.

Wie gaan er allemaal mee?

LekkeRRRR

VROM 2011 is weer voorbij. Ruud, Erwin, Daniel en wellicht nog wel meer van hier; 850/V70 liefhebbers, hebben het allemaal meegemaakt.
Ik heb 'een rolletje volgeschoten' en vanavond de wazige er uit gevist. Blijft over 720 foto's.
Op vrijdag was er de gezamelijke maaltijd en de lezing van de Malmgren brothers. Voor mij een avond om nooit te vergeten. Jammer dat de foto's het verhaal van de heren niet kunnen vertellen. In iedergeval staan de ontwerpen van Phase 2 en van het motorblok (ja, daar is ook uren aan ontwerp aan besteed) er tussen.
Op zaterdag was de rally zo'n 50km buiten Gotenborg. Ik heb de rally in omgekeerde volgorde gereden en onderweg wat Volvo's op de foto gezet.
Op zondag was de presentatie van de modellen en de markt met allerhande volvo zooi... ;-)

http://s677.photobucket.com/albums/vv135/lekkerrrr/2011%20VROM%20Gotenborg%20S/

Aan de rechterkant van het scherm staan de subalbums.

;)/jan

Boeijke

Citaat van: LekkeRRRR op 15-08-2011 23:59:24
VROM 2011 is weer voorbij. Ruud, Erwin, Daniel en wellicht nog wel meer van hier; 850/V70 liefhebbers, hebben het allemaal meegemaakt.
Ik heb 'een rolletje volgeschoten' en vanavond de wazige er uit gevist. Blijft over 720 foto's.
Op vrijdag was er de gezamelijke maaltijd en de lezing van de Malmgren brothers. Voor mij een avond om nooit te vergeten. Jammer dat de foto's het verhaal van de heren niet kunnen vertellen. In iedergeval staan de ontwerpen van Phase 2 en van het motorblok (ja, daar is ook uren aan ontwerp aan besteed) er tussen.
Op zaterdag was de rally zo'n 50km buiten Gotenborg. Ik heb de rally in omgekeerde volgorde gereden en onderweg wat Volvo's op de foto gezet.
Op zondag was de presentatie van de modellen en de markt met allerhande volvo zooi... ;-)

http://s677.photobucket.com/albums/vv135/lekkerrrr/2011%20VROM%20Gotenborg%20S/

Aan de rechterkant van het scherm staan de subalbums.

;)/jan

Pfff,,,dat zijn er veel.
Wel mooie foto's Jan.  :eusa_clap: Veel mooi spul bij. Hoop er volgend jaar bij te zijn met de 264.

Willem