Brick Orange a Capella. LED & Vraagje over CV

Gestart door LQDI, 11-02-2011 11:36:14

Vorige topic - Volgende topic

Marty__Mouse

Da's de oude 855 van m'n zwager!! Grappig dat ie dan toch op het forum terecht is gekomen!  :D :D

Ingeruild op een zeer fraaie V70NN die nu op de oprit staat naast een V70 R classic en een XC70N.
Alle drie de generaties V70 op een rijtje  ;D

Maarre veel plezier ervan!  ;)
When standing on the edge of a cliff, a step forward is not progress...

V70 2.4T -> 2.3T V70NT5 blok, Fasttech getuned, 3" downpipe, LPI G3, R- en XC-bumper, 18" Pegs enz, enz..

LQDI

Haa jaa dat klopt. Zijn V70NN is echt een plaatje. Morgen hopelijk de nieuwe APK op de T-5..

LQDI

Vandaag de T-5 door de APK gekomen! Gelijk mn Propussen maar gemonteerd die weg lagen te stoffen :laugh:

Johann

hertogjan6

Gaaf ding hoor zo op propussen  :eusa_clap:  :eusa_clap: 8)
~ Volvo 855 2.5 10V      144pk      AUT      95    423: Autumn Gold

~ Volvo 854 2.3 T-5       300pk       MT       94    601: Red

~ Volvo 854 R                +300pk     MT       96    019: zwart

)()()sT

LQDI

Ja ik wil hem best van de hand doen voor n klein prijsje. 2 850's met mn 23ste is een beetje veel van het goede. Maar wel leuk ;)

LQDI

Zeauuuu. De T-5 is alweer n tijdje verkocht en rijdt inmiddels alweer n tijdje in Belgie. Vandaag met t mooie weer maar eens de auto aant glimmen gemaakt en de schroefset nog n stukje lager gezet!

Voor de rest weinig te melden over de auto. Still going strong. En de kleur blijft fantastisch :laugh:

)()()sT

big ben

Citaat van: LQDI op 01-11-2014 19:34:14
Zeauuuu. De T-5 is alweer n tijdje verkocht en rijdt inmiddels alweer n tijdje in Belgie. Vandaag met t mooie weer maar eens de auto aant glimmen gemaakt en de schroefset nog n stukje lager gezet!

http://i59.tinypic.com/15cj6so.jpg

Voor de rest weinig te melden over de auto. Still going strong. En de kleur blijft fantastisch :laugh:

Daar is ie weer  :D :eusa_dance:,
Blijft erg mooi en exclusief Lodi en staat er super strak bij  :eusa_clap:.......... wanneer gaat de pleister eraf :P

Sierstuk vergeten??

maartendeb

Gaaf ding, jaloers op de spatlappen 8)

LQDI

Citaat van: big ben op 01-11-2014 19:42:28
Citaat van: LQDI op 01-11-2014 19:34:14

http://i59.tinypic.com/15cj6so.jpg

Daar is ie weer  :D :eusa_dance:,
Blijft erg mooi en exclusief Lodi en staat er super strak bij  :eusa_clap:.......... wanneer gaat de pleister eraf :P

Sierstuk vergeten??

Thanks!  Eindstukje doe k nooit zoveel mee :P
Ben altijd nog op zoek naar een eindstuk zoals dit. Vind ik zo tof:

Kan iemand mij hier aan helpen of evt een webshop waar ze te bestellen zijn?

pwberg

Citaat van: LQDI op 01-11-2014 20:02:06
Ben altijd nog op zoek naar een eindstuk zoals dit. Vind ik zo tof:
http://i38.tinypic.com/256b4mw.jpg
Kan iemand mij hier aan helpen of evt een webshop waar ze te bestellen zijn?

Is zoiets niet te regelen bij een metaalbewerkingsbedrijf? Reststukje RVS pijp laten buigen en afzagen op gewenste maat.
(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

hertogjan6

Xc bumper topic lodi! Heb vanmiddag een link.van et neergezet met dat eindstuk ;)
~ Volvo 855 2.5 10V      144pk      AUT      95    423: Autumn Gold

~ Volvo 854 2.3 T-5       300pk       MT       94    601: Red

~ Volvo 854 R                +300pk     MT       96    019: zwart