Brick Orange a Capella. LED & Vraagje over CV

Gestart door LQDI, 11-02-2011 11:36:14

Vorige topic - Volgende topic

LQDI

Nou heb hem gister uitgelezen. 3-1-3 is de enige die er nog in blijft. De overige DTC's die erin zaten hadden ook betrekking op de sensor LA. Helaas wou de sensor niet los zonder het wiel eraf halen. Heb er maar wat kruipolie tussen laten druppelen in de hoop dat de sensor zaterdag wel los wil. Kan zo'n sensor alleen met n doekkie schoongemaakt worden of is het verstandig ook met de remmenreiniger erlangs te gaan?

LQDI

Na een tijdje overwegen was het vandaag tijd om de ramen en B & C-stijlen te laten tinten.
Ik vindt het best geslaagd!

san

Lunadust

Techneut, geen dichter.

maruska

en nu gauw dat voordek in de gekookte lijnolie... geen gezicht ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

V70geRwin

Liever zonder, voor mij 2 much en verkeerde stijl.
Je plaatje onder je berichten Is zoooo mooi!

Maar het Is jouw auto hoor!

Johann

LQDI

Ja moet me er nog eens aan wagen. Hoelang blijft het dan goed ongv.?

maruska

Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

LQDI

Oh dat is gunstig. Alle dingen die ik geprobeerd heb was mooi voor twee weken.  >:( Het spul is gevaarlijk voor de lak toch?

portlock

Niet zo zeer gevaarlijk, maar je moet het wel goed uitwrijven/poetsen op de behandelde kuntstof delen. Als het regent en er zit nog "rest" op loopt dit uit op je brickorange en krijg je rare loopsporen.

Voor de rest knappe wagen.  :eusa_clap:
'06 V70R AWD Black Sapphire GT6     12-'16 / Heden
'98 V70R AWD Saffron AUT4             11-'13 / 12-'16
'94 855 T-5R Cream Yellow Handbak   10-'14 / Heden
'95 854 2.5 10v Wit Handbak            08-'15 / 10-'15

LQDI

Afgelopen weekend zowaar een potje gekookte lijnolie gekocht. Lijkt er al stukken meer op. Heb er 3 lagen op gesmeerd en aantal minuten laten intrekken. Echter lijkt het alsof ie voor alweer lichtjes begint te verkleuren. Zaterdag nog maar wat laagjes erop smeren dan maar. Heb inmiddels ook een wat duidelijkere foto van de getinte stijlen en ramen. Ben er over te spreken :D

En nog eentje voor de mooi

Wat een machine...

LQDI

Onlangs kwam er een setje opknap Tethys wielen voorbij. Ik ben voornemens deze op te gaan knappen voor wintergebruik. Maarrrrrr: Wat van kleur zal ik ze maken? Ideeen? Tips?

Het gaat om deze wielen.

Johann

Jurijn R

Goud

Ik ben wel kandidaat voor de cappella's !