Ff vraagje. v50 vs Focus..

Gestart door haRtV70R, 14-06-2011 22:57:56

Vorige topic - Volgende topic

haRtV70R

:eusa_shifty:

Sorry,.. Misschien weet iemand dit.
Mijn vraag is: Is de carrosserie van een V50 en een focus (bj +2004) in grote lijnen hetzelfde?
Oftewel, zouden roofrails van een focus en v50 onderling uitwisselbaar zijn? :eusa_think:

Volgens mij zijn het op veel punten identieke auto's..
[move][/move]

Johann

Citaat van: haRtV70R op 14-06-2011 22:57:56
:eusa_shifty:

Sorry,.. Misschien weet iemand dit.
Mijn vraag is: Is de carrosserie van een V50 en een focus (bj +2004) in grote lijnen hetzelfde?
Oftewel, zouden roofrails van een focus en v50 onderling uitwisselbaar zijn? :eusa_think:

Volgens mij zijn het op veel punten identieke auto's..

Op het oog zeg je van ja maar als ik mijn Focus naast de C30 zet en alleen kijk naar de punten waar beide auto's hetzelfde zouden kunnen zijn dan zie je toch meer verschillen dan je zou aannemen. Volgens mij zijn de motorkappen van de C30 en V50 van voor de facelift identiek. De schokbreker torens van Ford en Volvo zijn wel hetzelfde en de gehele voortrein ook maar kijk je bij de Focus dan staat de voorruit verder naar voren lijkt het.

Denk toch dat je beide modellen even naast elkaar moet zetten om zeker te zijn.

grijzev70tdi

Denk dat je het beste gewoon moet gaan passen.

En vind roofrails eigelijk helemaal niet mooi op een V50
Grolsch, het klinkt al lekkerder

haRtV70R

Ik wil van die 'halve' roofrails. Zoals je bv bij Audi ook veel ziet. Zonder de pootjes er onder zeg maar. Ford heeftbdie ook op de focus, vandaar. :)

@johann: ik denk dat ik idd ff naar de dealer zal moeten om te gaan kijken cq vergelijken. :eusa_think:
[move][/move]

grijzev70tdi

aaah oke, nu snap ik wat je bedoelt. Dan is het wel mooi denk ik ja
Grolsch, het klinkt al lekkerder