[VOLVO 850 CLUBMEETING] Volvo Elandrun 2011 Lelystad 3 april 2011

Gestart door Volvo 850 Club Nederland, 13-02-2011 13:54:56

Vorige topic - Volgende topic

san

Powerpete

grmmbl.... volgende item op de verlanglijst, een knappe macro lens....

bibendum moet het weer een aantal kilometertjes waarmaken, de eerste met hoogst illegale snelheid genomen bochtjes heeft ie in ieder geval goed doorstaan..  :eusa_dance:

"Aerodynamics are for people who can't build engines." (Enzo Ferrari)

Laserblue

*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Hengeveld

Fokke 01.01.005

Het was weer een hele mooie dag. Het weer was ideaal voor mens en machine, hoewel de zwarte GLT wat oververhit raakte door een zelfdenkende ventilator die dat beter niet had kunnen doen.

Met dank aan Dirk en alle 'medebeuners' die een stevige draad, stekkers, gereedschap en al hun kennis en kunde de GLT weer de baan op brachten om vervolgens de beste tijd voor onze klasse, 1.17 door René in de laatste ronde op de stopwatch te kunnen brengen.

Dank aan ieder, ook aan Michael voor het speakeren.

mooie foto Florian, nog nooit zo fraai een engelse veerpootbrug in beeld gebracht gezien!
AK400-AZ250-R5-343DL-345GL-244DL-244GL-244GLE-854GLT-854GLT+854R+C70c

Teddy81

dopie

ulkeman

Citaat van: Fokke 01.01.005 op 03-04-2011 22:55:33
Het was weer een hele mooie dag. Het weer was ideaal voor mens en machine, hoewel de zwarte GLT wat oververhit raakte door een zelfdenkende ventilator die dat beter niet had kunnen doen.

Met dank aan Dirk en alle 'medebeuners' die een stevige draad, stekkers, gereedschap en al hun kennis en kunde de GLT weer de baan op brachten om vervolgens de beste tijd voor onze klasse, 1.17 door René in de laatste ronde op de stopwatch te kunnen brengen.

hehe ja dat is weer mooi opgelost zo alleen nog even een ander relais opzoeken en je bent klaar ;)

ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

BenB

Voor mij eerste keer Elandrun!

Mooi om te zien dat er veel 850's en x70's waren. Had er nog nooit zoveel bij elkaar gezien! Ook erg leuk om veel van de wagens van dit forum nu eens in het echt te zien en natuurlijk met elkaar op te rijden!

Jammer dat ik mijn wagen niet mee kon nemen, omdat de distributie/oliepomppakking vervanging iets uitgelopen was.  :'( Maar volgend jaar staat hij er gewoon 'shiny' bij en doet misschien zelfs wel mee  ;D

Helaas heb ik velen hier nog niet gesproken of herkend, maar dat komt vanzelf wel!

Geslaagd dagje!!

Gr.

Benjamin

UserID6342

UserID6342

Citaat van: ulkeman op 03-04-2011 23:26:37
Citaat van: Fokke 01.01.005 op 03-04-2011 22:55:33

hehe ja dat is weer mooi opgelost zo alleen nog even een ander relais opzoeken en je bent klaar ;)
Controleer je eigen relais ook even zekerheidshalve Fokke, want ik heb daar toch ook mijn twijfels over. Lang stationair laten lopen, alle verbruikers uit en de fan moet vanzelf inkomen, weel je temp.meter goed in de gaten houden als je dit doet.  Maar kan voor het gevoel best lang duren hoor, voor dat hij inkomt.  je zag bij de GLT mooi hoe lang het duurde voordat de thermostaat losging en met wat voor toeren dit gepaart ging, je fan slaat erna dus pas in

R o b

FGG

Citaat van: Teddy81 op 03-04-2011 23:09:10
Wat een fraaie foto's Florian! :eusa_clap:

Dank je wel.  :eusa_shifty:

Citaat van: Powerpete op 03-04-2011 22:21:23
grmmbl.... volgende item op de verlanglijst, een knappe macro lens....

Het was een 180mm macro met een vast brandpunt. :)

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Johann

Citaat van: R o b op 04-04-2011 07:47:28
Niet meer foto's van de RS500?  :P  ;D

Citaat van: Jelmar op 03-04-2011 21:30:50
Niemand die afgrijselijk mooie -ahum..... t stinkt hier even..- 740 naast de Ford van Johann op de foto gezet ?

Ford staat er een klein beetje voor...  ::)

Justin-850

Helaas heb ik de Elandrun toch aan me voorbij moeten laten gaan :( Door o.a. de hele dag visite en de spreekwoordelijke "ziekte van Heineken" waardoor ik pas om half 1 uit m'n bed kon komen. Volgend jaar dan maar :D

Desondanks heb ik toch nog genoten van de foto's!

Gr. Justin