[VOLVO 850 CLUBMEETING] Me(e)ten is Weten GOES 24 september 2011

Gestart door Volvo 850 Club Nederland, 13-02-2011 14:03:23

Vorige topic - Volgende topic

reneetje

Citaat van: Ludo op 20-09-2011 20:31:56
Waarom zou die heilig zijn René?.

Ik weet niet waarom , maar het moet haast wel....

Ik kan geen andere reden bedenken om, jaar in , jaar uit , de rollenbank meeting in die uithoek te organiseren... :-X

Een wat centrale plek zou wel net zo fair zijn .... :-\
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

Ludo

Een centrale plek in Limburg dan?.
Anders moeten wij Limburgers, ook alwéér naar een uithoek van Nederland...  :eusa_doh:

;D

mehn

Citaat van: reneetje op 20-09-2011 20:36:28
Ik kan geen andere reden bedenken om, jaar in , jaar uit , de rollenbank meeting in die uithoek te organiseren... :-X

Elk jaar dezelfde bank is ideaal als je de vorderingen van je auto wilt zien. De uitkomst is nergens 100%, maar als je altijd dezelfde bank gebruikt weet je iig íets ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

)()()sT

Citaat van: Ludo op 20-09-2011 20:44:00
Anders moeten wij Limburgers, ook alwéér naar een uithoek van Nederland...  :eusa_doh:

;D

Ja ja Ludo, jij wilt vast de 400 pk kunnen aantonen op LPi ;D
Dan weet ik nog een goeie!

elianmars

Citaat van: )()()sT op 20-09-2011 22:19:34
Citaat van: Ludo op 20-09-2011 20:44:00

;D

Ja ja Ludo, jij wilt vast de 400 pk kunnen aantonen op LPi ;D
Dan weet ik nog een goeie!

Staat in Haaksbergen, zeker?  :P

Wout309t

De bank in Goes is niet heilig. Maar een natte vinger is toch een indicatie en het is altijd gezellig....
2011 V70 2.0T R-Design MT

reneetje

Citaat van: Wout309t op 20-09-2011 22:32:21
De bank in Goes is niet heilig. Maar een natte vinger is toch een indicatie en het is altijd gezellig....
Citaat van: mehn op 20-09-2011 22:15:24

Elk jaar dezelfde bank is ideaal als je de vorderingen van je auto wilt zien. De uitkomst is nergens 100%, maar als je altijd dezelfde bank gebruikt weet je iig íets ;)

Het gaat (ging) mij om de plek .... :eusa_wall:

Lekker centraal, tuurlijk een keer of wat daar is geen enkel probleem (leuk voor de Belgen  ;) ) , maar het zou net zo leuk en eerlijk zijn om het eens in wat centraler Nederland te doen  .....

Over de cijfertjes en hoe rieeel die zijn is een heel andere discussie  ;) :evil:

En als je de vorderingen van je auto wilt zien , moet je een andere tuner kiezen die wel een rollenbank heeft... :eusa_whistle:

_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

mikky

Citaat van: reneetje op 20-09-2011 23:06:58
Citaat van: Wout309t op 20-09-2011 22:32:21
Citaat van: mehn op 20-09-2011 22:15:24

Lekker centraal, tuurlijk een keer of wat daar is geen enkel probleem (leuk voor de Belgen  ;) ) , maar het zou net zo leuk en eerlijk zijn om het eens in wat centraler Nederland te doen  .....

Over de cijfertjes en hoe rieeel die zijn is een heel andere discussie  ;) :evil:

En als je de vorderingen van je auto wilt zien , moet je een andere tuner kiezen die wel een rollenbank heeft... :eusa_whistle:

En waar kom jij mee dan, 8 cilinder kruiwagen :evil:

;D

MrCain

Citaat van: Wout309t op 20-09-2011 17:06:42
Citaat van: MrCain op 10-09-2011 10:38:32
Citaat van: Wout309t op 10-09-2011 10:36:13
Ik kom misschien ook langs, ga niet rollen want moet nog gemapt worden....

Is toch niet erg? Ga zelf ook origineel de bank op (heb nog niets aangepast...) : is mooie nul meting!
Weet gelijk waarvoor je het doet en ,vooral, wat er nog moet gebeuren  ;)

En het is altijd gezellig daar in Goes!

Uhuh, maar heb al een grotere IC, 3" DP en nog wat goodies gemonteerd. TCV is losgekoppeld en ik ga zeker niet knallen op een bank met bijna geen koeling.

Sorry, excuus, wist het niet  :-[
Volvo 855 T-5: nog bijna origineel ;)

Citaat van: een wijze man
De Engelse auto bouwers waren echte prutsers....
Daarin tegen zijn Italiaanse autobouwers weer ingenieuze prutsers!

Ludo

Lekker centraal, tuurlijk een keer of wat daar is geen enkel probleem (leuk voor de Belgen  ;) ) , maar het zou net zo leuk en eerlijk zijn om het eens in wat centraler Nederland te doen  .....

Geen capsones krijgen hé René.
Jullie landje is ook maar een scheet groot.  ;D
Dat is toch geen noemenswaardigheid om daar moeilijk over (blijven) te doen.  :P

arjen850

Citaat van: Ludo op 21-09-2011 20:33:14

Geen capsones krijgen hé René.
Jullie landje is ook maar een scheet groot.  ;D
Dat is toch geen noemenswaardigheid om daar moeilijk over (blijven) te doen.  :P

Ach, beter wonen in een scheet dan in de spetter poep ;D

M a r c

Over de afstand van noord naar zuid Nederland lachen mensen uit de VS en Australie.... die rijden voor een avondvisite ooit al 300 km....

Koeling bij Fredriks is niet optimaal, maar voldoende voor één run. In het verleden is gebleken dat de waardes redelijk overeenkomen wat bij andere banken gemeten wordt. En er zijn ook banken in NL die overduidelijk véél te hoge waardes uitspugen....
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

maartendeb

StefanCJ doe je ook mee? Er zijn nog 5 plekkies zag ik net, rollen we met z'n drieën vanuit Utrecht!

StefanCJ

Ik ga zelf niet op de rollenbank, misschien rij ik wel even langs (of met jou mee??)

:)

StefanCJ

Euuh, vergeten, ik moet werken zondag. Ik ben er dus niet bij.