[VOLVO 850 CLUBMEETING] LUSTRUM 2011 21 en 22 mei 2011

Gestart door Volvo 850 Club Nederland, 13-02-2011 14:05:58

Vorige topic - Volgende topic

jrkalf

Ziet er naar uit dat het een schitterend feestje is geweest. Ik hoop dat er nog meer mooie foto's komen!
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

mafvanvolvo

Het was een TOPPER afgelopen weekend,bestuur en alle medewerkers bedankt.
Kunnen we dit niet elk jaar organiseren,het hoeft toch niet PERSE om de 5 jaar.
11,12,13 en 14 kan toch ook.

Groeten uit Enkhuizen Ted en Agaath en dogs.

P.s Waren om +- half acht thuis.

Gerrit

Heb de brandweer 850  wagen weer  in Baarn terug  gebracht en ben toen nog even naar Rossum gereden om Raimond naar huis te brengen Na het eten bij zus lief naar huis gereden
Was om 21.00 uur thuis.
Neem een borrel en ga naar bed
Prachtig weekend gehad

Gerrit

maruska

Citaat van: jrkalf op 22-05-2011 21:22:02
Ziet er naar uit dat het een schitterend feestje is geweest. Ik hoop dat er nog meer mooie foto's komen!
En waarom ben je niet geweest ? ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

volvotje850

Heeft er al iemand om (nog meer) foto's gevraagd  ;D

spijky

My Bricksquad:
V70R FWD 2.3 Aut.  Nautic Blue Pearl
850 2.3 T-5R AUT Cream Yellow
242 2.1DL AUT.'77 Mojava Beige

Geert-Jan

Oké,

Zaterdag geweest, leuke dag gehad, lekker gegeten en als bonus nog een prijs gewonnen in de "ren je rot" kwis  ;D

Hier wat foto's, helaas van wat mindere kwaliteit omdat ze voornamelijk genomen zijn met een video cameraatje wat niet geschikt is voor dit soort dingen  :eusa_whistle: (met dank aan mijn dochter die ze gemaakt heeft)
Enkele door mijzelf genomen met de spiegel reflex en die door mijn zoon genomen zijn komen nog daar ik de smartmediekaart niet uit kan lezen met de kaartlezer (pokkeding werkt niet goed) :eusa_think:

Sorry voor de misvorming  :-[ beetje geknoeit met het bewerken van de kentekens  :eusa_whistle:

Gea haar andere schatje  ;)

Hier gaat het om.... gezellig samenzijn

Frank en Mark aan het BBQen  :eusa_whistle:

Volvo850Club lidnr.0504409

paulo 1973

Ben even aan het kijken hoe dat ik mijn foto's er op krijg was echt een super gezellig weekend.
Hulde aan de organisatie.

Het werkt volgt nog veel meer dus deze week eerst even alle kentekens blinderen.

Hengeveld

Het was erg gezellig, lekkere barbecue (als lunch!) mooie rit en gezellig druk. Veel drukker dan ik had verwacht, gezien de aanmeldingen in dit topic. Er hing een zeer ontspannen en ongedwongen sfeer. En er stonden natuurlijk schitterende auto's. Een geslaagd weekend dus, met dank aan de organisatie.

paulo 1973

Hier alvast een kleine impressie van de aanwezige wat stonden ze er allemaal netjes bij, hopenlijk is er over 2,5 jaar weer een dergelijk groots opgezet evenement.

Loezzie850

Wij zijn ook eventjes wezen kijken op zondag. We hadden helaas maar kort de tijd, maar wel genoeg om wat fotootjes te schieten en lid te worden ;) en de koffie was lekker!
Achteraf gemiste kans om niet mee te rijden met de toertocht. Gaan we volgende keer zeker wel doen :)

maruska

Sja, maar jullie kwamen dan ook echt van ver ! Dr komen nog genoeg leuke dagen aan ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

paulo 1973

Ging lekker vlot dus heb de rest maar gelijk bewerkt.
Hopenlijk is ieder forumlid/clublid blij met de manier waarop hij of zij haar auto erbij had staan.
Er stonden echt een paar hele mooie bij daar kan ik alleen maar van dromen.
Ik heb nog even een vraagje; Is er iemand in de buurt van Venlo hier op het forum of club zou daar graag wat kennis mee willen uitwisselen.
Kwam er gisteren op de terug weg achter dat ik mijn bovenste motorsteun kapot heb.
Hieronder de rest van de geslaagde foto's, ik had er meer maar vond ik niet scherp genoeg.

volvotje850

Mooie foto's  :eusa_clap: Het valt me wel op dat er maar 1? witte op staat.Hopelijk kan ik daar vanaf woensdag verandering in brengen op toekomstige meetings.

Van de 1 na laatste foto krijg ik trouwens wel honger  ;D

Domaso

FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!