Het grote Autoweek topic

Gestart door Edwin, 22-08-2002 17:19:02

Vorige topic - Volgende topic

Hen3

Ik vind ze een beetje BMW trekjes krijgen....  :-\ ook al kloppen de foto's dan misschien helemaal niet..

Turbobiker

In Autoweek nr. 41 staat een foto van een (Autoweek) forummeeting. Op de achtergrond is in het rijtje wagen een groene 850 Estate te herkennen.
Iemand van hier die vreemd gaat ??? ;)
De Tussenpaus

thuur

Citaat van: Turbobiker op 06-10-2005 20:27:51
In Autoweek nr. 41 staat een foto van een (Autoweek) forummeeting. Op de achtergrond is in het rijtje wagen een groene 850 Estate te herkennen.
Iemand van hier die vreemd gaat ??? ;)

Voordat er weer geroddeld gaat worden: it wasn't me :-*

Gr 8)

Rayman

Ik heb het artikel ook gelezen. Was er bijna aanwezig geweest...Kwam nog weleens op dat forum in de tijd dat ik nog een Golf IV reed...Nu nauwelijks...

Turbobiker

Je zou wel indruk maken op het zooitje ongeregeld dat nu op kwam draven ;)
De Tussenpaus

Rayman

Citaat van: Turbobiker op 06-10-2005 21:54:50
Je zou wel indruk maken op het zooitje ongeregeld dat nu op kwam draven ;)

Zijn ook autoliefhebbers...

FelixB

Hallo allemaal,

Ik zit hier met een  ;D , want mijn oude/1e 850R staat in Autoweek.

Bas van Putten, die achterin vaak een column heeft, heeft hem gekocht en is er (ook) heel blij mee.

Heb hem al een mail gestuurd via het algemene autoweek e-mailadres (want ik weet zijn directe adres niet) om te vragen of ik hem mag zien na al die jaren en of hij nog toelichting wil...
855R & C70 T5 cabrio automaat

Hen3

Leuk man! Heb jij 'm nieuw gekocht, of wassie al een 2ehandsje?

Turbobiker

Heb het ook gelezen, wel lachen om zo je auto terug te zien. En een verhaal dat velen hier zuller herkennen ;D Wat heb jij er aan laten doen? (het verhaal in AW is op dat punt niet helemaal duidelijk...)

En die Lodewijk moet toch minstens bekend zijn hier op het forum ::)
De Tussenpaus

850Tim

Ja, leuk. Ik heb het net gelezen
Zowiezo om een rode R te zien ;D ;D..........
Simply the best.......

FelixB

Was in 1996 nieuw geleased door mijn bedrijf (eenmanszaak), met de bedoeling hem na die termijn in Privé over te kopen.
Helaas ging het in 1999 slechter met mijn bedrijf (vóórdat ik CD-ROM's ging dupliceren, het werk wat ik nu doe) en moest ik hem inleveren & heb 2 jaar een oude passat gereden (met wel zeker 90 PK...).

In 2001 ging het weer goed en kocht ik mijn huidige R...

Ja, heel, heel leuk om je oude vlam terug te zien, ik had haar voor het hele leven willen houden. Gelukkig is ze nu bij Bas in goede handen.

@Turbobiker: heb er weinig aan laten doen, een R is standaard al zo compleet hé...

@Tim: ik had eerst een zwarte besteld, maar nadat ik een 850 in het rood had gezien heb dat snel omgegooid ;-)
855R & C70 T5 cabrio automaat

jorit

Op de open dag van Scholten Schadeherstel heb ik hem ook zien staan. Het is werkelijk een fantastische auto; praktisch geen gebruikssporen.
Wat me bovendien ook opviel, was dat ie van binnen nog betrekkelijk nieuw rook! :D

Turbobiker

Citaat van: jorit op 20-10-2005 20:40:37
Wat me bovendien ook opviel, was dat ie van binnen nog betrekkelijk nieuw rook! :D

Daar heb je spuitbussen voor... ::)
De Tussenpaus

850Tim

Citaat van: Turbobiker op 20-10-2005 20:55:57
Citaat van: jorit op 20-10-2005 20:40:37

Daar heb je spuitbussen voor... ::)

Ja klopt, maar dat leer/alcantara blijft altijd een bepaalde leergeur houden..... :D
Simply the best.......

The Driver

bij mij is die leergeur een beetje weg, nu er onderhand 2 blikjes redbull overheen zijn gegaan :( :( :(