Het grote Autoweek topic

Gestart door Edwin, 22-08-2002 17:19:02

Vorige topic - Volgende topic

levensnevel

Ene Walter Hendrikx uit Bladel is de gelukkige eigenaar van deze kilometervreter uit 1996.
Een bekende ?

levensnevel
levensnevel
a smile every mile and
gammal kärlek rostar aldrig !

denkweb

Neeuh, maar ik ben met 365.000 ook al aardig op weg!

En ook met deze nooit geen problemen!

Boom

6 ton met een audi?? pffff... waar gaat het heen tegenwoordig ;)
Wie remt, verliest...
Liever dood dan tweede...

ed

Dit artikel komt in de autoweek van volgende week te staan las ik, dus niet 29/04-7/05!
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

trap

de VOORAANKONDIGING staat in de genoemde uitgave :)
Had het misschien iets duidelijker moeten opschrijven..
Ik dacht dat de autoweek op woensdag uitkwam ..dus nog heel even geduld .)

Het verstand komt samen met de Volvo! Met de jaren!

PieT111

€ 16.250,00........Wat een stevige prijs zeg voor een 95'er T5r met 175.000 op de teller. En als je dan leest hoe hij afgeleverd is..... :-\ Niet echt goede reclame!!
Busje komt zo!

Guido_Smit

Citaat van: PieT5 op 16-08-2003 20:57:58
€ 16.250,00........Wat een stevige prijs zeg voor een 95'er T5r met 175.000 op de teller. En als je dan leest hoe hij afgeleverd is..... :-\ Niet echt goede reclame!!

Hoge aanschafprijs zegt nog even niets,want het kan best zijn dat hij een (te) hoge prijs voor zijn inruiler heeft gekregen.

Afleveren gebeurt volgens mij bewust niet altijd perfekt, zodat dealer kan laten zien dat hij in de garantietijd de gebreken keurig in orde maakt.
Het kost de dealer dan toch niets meer dan dat hij dit reeds voor de aflevering gedaan zou hebben.
De klant is weer heel blij dat hij dan bij een dealer heeft gekocht met garantie en niet bij een particulier of handelaar zonder garantie  ;D.

Guido.

Roy V70R

Citaat van: Guido_Smit op 16-08-2003 21:36:22
Citaat van: PieT5 op 16-08-2003 20:57:58

Afleveren gebeurt volgens mij bewust niet altijd perfekt, zodat dealer kan laten zien dat hij in de garantietijd de gebreken keurig in orde maakt.
Het kost de dealer dan toch niets meer dan dat hij dit reeds voor de aflevering gedaan zou hebben.
De klant is weer heel blij dat hij dan bij een dealer heeft gekocht met garantie en niet bij een particulier of handelaar zonder garantie  ;D.

Guido.

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Wat een fantasie verhaal, maar wel grappig.
850 GLT - 855 T5 - V70R

Fokke 01.01.005

Ik vond het maar weer een mager stukkie. Net zoals een klein jaar geleden met die 850R. Nauwelijks geschiedenis van de auto. Die techneut van Autoweek weet inmiddels trouwens nog steeds niet dat de motorkap van de 850 een servicestand heeft.

Ik vraag me ook af of eigenaar wel eens van het bestaan van de 850club of het 850forum heeft gehoord. Autoweek zelf zou het nu toch wel eens moeten weten.

Wordt het niet eens tijd dat Guido zijn GLT met ruim 4xklokjerond in de Autoweek laat verschijnen? Dat maakt tenminste indruk !

Hopelijk wordt die test van de V70R in de Autoweek van volgende week wat uitgebreider.

AK400-AZ250-R5-343DL-345GL-244DL-244GL-244GLE-854GLT-854GLT+854R+C70c

Ben

Citaat van: Fokke 01.01.005 op 17-08-2003 00:05:18

Ik vraag me ook af of eigenaar wel eens van het bestaan van de 850club of het 850forum heeft gehoord. Autoweek zelf zou het nu toch wel eens moeten weten.

Ik heb de club en het forum toevallig op het internet gevonden. Hebben jullie het er al eens met Volvo over gehad om bij de dealers of in Volvo Magazine wat reclame voor de club te maken?

Marc 0101.001

Citaat van: S60-D5-NL op 17-08-2003 10:39:52
Citaat van: Fokke 01.01.005 op 17-08-2003 00:05:18

Ik heb de club en het forum toevallig op het internet gevonden. Hebben jullie het er al eens met Volvo over gehad om bij de dealers of in Volvo Magazine wat reclame voor de club te maken?

Ja, maar helaas heeft Volvo Nederland tegenwoordig weinig binding met de Volvo-clubs in NL. Zij werken hier dus helemaal niet aan mee.... Momenteel richt Volvo zich sowieso een beetje op het verkeerde publiek (is mijn menig dan); yuppen en mensen van het type "BMW-rijders". Kijk maar naar de evenementen die Volvo sponsort: Ocean Race, golf-toernooien, paardrijden, tennis..... Het is duidelijk dat Volvo mikt op het publiek wat meer te besteden heeft dan de gemiddelde Volvo-rijder van weleer.

Johann

Een van de Nederlandse rally rijders had geloof ik met Volvo NL gebeld om te vragen wat er te regelen viel met homelogatie van de S60 voor de Nederlandse rally sport.

Volvo NL: Wij doen al aan paardensport........
Daar zakt je de broek toch gewoon van af.. >:(

Joris_Scholte

Vroegah, toen Lammers en Rydell nog T-5R reden.... ;)  ;D

Boom

MARC --->Volvo sponsort al jaren hockey en ocean race. Van golf, paardrijden en tennis weet ik niets...
Wie remt, verliest...
Liever dood dan tweede...

Ben

Golf (jammergenoeg) alleen internationaal.
Zou mooi zijn als ze de Dutch open onder hun hoede zouden nemen. Die zoeken nog een hoofdsponsor :)