Het grote Autoweek topic

Gestart door Edwin, 22-08-2002 17:19:02

Vorige topic - Volgende topic

FGG

Citaat van: RRRRR_Ramon op 23-10-2008 21:02:14
Kan hem nu wel schrappen voor de Roffel, ik had hem al klaar liggen...  :eusa_shifty:

:eusa_wall:

Dit weekend maar weer eens aan het werk dan. :-\

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Campo

Als nu rasechte (T-)vijfcilinderofiel via via vernomen dat er in de autoweek van volgende week "vanaf nu in de winkels" een stuk over een C70 T5 staat.

ik ga morgen een autoweek kopen...

Misschien een idee voor een topic met een verzameling van alle tests (door "echte autojournalisten dan he ;)) over roffels??

ik kan deze test eventueel scannen en uploaden..

Boeijke

Heb em idd hier al liggen.
Wel geinig stukkie.

Hier vast gedeelte ervan'
http://www.autoweek.nl/magazineorder.php?ID=12053

Willem

FGG

Citaat van: Campo op 27-11-2008 22:46:36
Als nu rasechte (T-)vijfcilinderofiel via via vernomen dat er in de autoweek van volgende week "vanaf nu in de winkels" een stuk over een C70 T5 staat.

Ik heb 'm ook al binnen. Stuk nog niet gelezen.

Citeer
Misschien een idee voor een topic met een verzameling van alle tests (door "echte autojournalisten dan he ;)) over roffels??

Breek me de bek niet open...

Campo

de bek over echte autojournalisten of over een "testen-database"??
???

Eric

Ja scan ff voor de niet abonnees..
Ben wel neiuwsgierig wat er  niet zo dynamisch is..
245GL 1980 => 850 T5 1994 => V70R 1998 => Ford Mondeo 1.6Tdci Titanium Econetic Lease

FGG

Citaat van: Campo op 28-11-2008 10:38:21
de bek over echte autojournalisten of over een "testen-database"??
???

Geen van 2-en.

MichielMaas

Autoweek en echte autojournalisten . :eusa_naughty:  ???......   Ik vind Autoweek net zo iets als de Story en Prive in autoland.  :eusa_hand:

FGG

Citaat van: MichielMaas op 28-11-2008 11:44:31
Autoweek en echte autojournalisten . :eusa_naughty:  ???......   Ik vind Autoweek net zo iets als de Story en Prive in autoland.  :eusa_hand:

Welk blad heeft dat wel dan? De AV? De Kampioen? Carros zeker?

Marc O.

Autovisie had dat, toen Nico de Jong nog hoofdredacteur was. Geweldig mooie reisverhalen kon hij schrijven. Het huidige Autovisie begint helaas meer en meer een advertentiekrantje met wat redactionele stukjes te worden.
...The Nile isn't just a river in Africa...

Turbo-Geek

Citaat van: FGG op 28-11-2008 12:01:54
Citaat van: MichielMaas op 28-11-2008 11:44:31

Welk blad heeft dat wel dan? De AV? De Kampioen? Carros zeker?

Bladen zoals de AV, GTO en Carros bieden zeker wat meer dan de AW.
Leuk voor op de WC maar van enige diepgang, serieuze testen en mooie fotografie is zeker geen sprake.
Ik denk dat je het idd kan vergelijken met een prive, weekend en story.

-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

innocenti

Wordt zo weer een behoorlijke off topic discussie!

elianmars

Citaat van: Turbo-Geek op 28-11-2008 12:20:59
van mooie fotografie is zeker geen sprake.

Nou, er is een foto gemaakt van de C70, waarvan ik zeker ga kwijlen, ook al ben ik niet echt een C70 fan (vind het een mooie wagen, maar zal er nooit eentje kopen) en vind ik de kleur van de betreffende C één van de minst mooie kleuren.

FGG

Citaat van: Marc O. op 28-11-2008 12:11:59
Autovisie had dat, toen Nico de Jong nog hoofdredacteur was. Geweldig mooie reisverhalen kon hij schrijven. Het huidige Autovisie begint helaas meer en meer een advertentiekrantje met wat redactionele stukjes te worden.

Tja, daar koop ik zo'n blad dan weer niet voor.  :eusa_eh:

Marc O.

Citaat van: FGG op 28-11-2008 13:10:03
Citaat van: Marc O. op 28-11-2008 12:11:59

Tja, daar koop ik zo'n blad dan weer niet voor.  :eusa_eh:

Nou ja, zo'n verhaal was eigenlijk een grote autotest, maar dan wat leuker verpakt dan alleen maar droge statistieken. Die kun je namelijk ook terugvinden op de website van betreffende autofabrikant.
...The Nile isn't just a river in Africa...