Meeting 'Restaurant de Hertenkamp' in Epe (Veluwe) 7 juli, om 14:00 uur

Gestart door arjen850, 20-02-2011 21:40:58

Vorige topic - Volgende topic

FGG

Citaat van: arjen850 op 28-05-2011 18:44:43
Citaat van: FGG op 28-05-2011 18:43:06
Citaat van: Sem op 28-05-2011 18:35:59
Zow...  was echt erg gezellig! Weer viel gelukkig mee. Florian! Top die wielen...! Wat een uitvinding zo'n forum-transport  :D

Graag gedaan, geen probleem!

Citaat van: Sem op 28-05-2011 18:35:59
Ik voelde me wel een beetje apart tussen al die V70 Sandstones... als sedan...

Beetje vreemde eend inderdaad, maar t kan erger. Vor hetzelfde geld kom je op zo'n meeting met een rooie R of zo...

Ook deze man zit vol afgunst, durf je wel nu je weer veilig thuis zit? ;D

Och, volgens mij was ik ter plekke ook niet onverdeeld. :eusa_whistle:

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

KIM

Arjen, volgend jaar kunnen we wel een stront met aarbeienmeeting organiseren  :evil:

arjen850

Citaat van: KIM op 28-05-2011 18:48:31
Arjen, volgend jaar kunnen we wel een stront met aarbeienmeeting organiseren  :evil:

Hulp in mijn eenzame positie, gelukkig ben ik niet de enige in deze, bedankt Kornelis ;D Die stront kleur stinkt zelfs nog zal ik je vertellen............... Of zou het eigendunk zijn van sommige lieden ??? :evil: ;D

FGG

Citaat van: arjen850 op 28-05-2011 18:55:42

Hulp in mijn eenzame positie, gelukkig ben ik niet de enige in deze, bedankt Kornelis ;D Die stront kleur stinkt zelfs nog zal ik je vertellen............... Of zou het eigendunk zijn van sommige lieden ??? :evil: ;D

Over eigendunk geproken... Mensen die gewoon hun basiskleur, zonder meerprijs, als superieur zien t.o.v. een unieke kleur waarvan de keuze getuigt van smaak en distinctie.

ulkeman

zo ben er ook weer.
was een zeer gezellige meeting vond ik weer viel gelukkig ook 100% mee.
het treintje vanaf raalte was mooi met het pontje echt een toeristische route helemaal perfect ;D
verder op de meeting bekenden en onbekenden gesproken.

kortom volgend jaar weer. :eusa_dance:

ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

KIM

Citaat van: FGG op 28-05-2011 18:59:07
Citaat van: arjen850 op 28-05-2011 18:55:42

Over eigendunk geproken... Mensen die gewoon hun basiskleur, zonder meerprijs, als superieur zien t.o.v. een unieke kleur waarvan de keuze getuigt van smaak en distinctie.

Menie IS toch een basiskleur?  ;D

KIM

Zonder gekheid jongens; sandstone is inderdaad een van de mooiste Volvo kleuren.

Sem

Citaat van: KIM op 28-05-2011 19:03:27
Zonder gekheid jongens; sandstone is inderdaad een van de mooiste Volvo kleuren.
Op n sedan...

:eusa_shifty:

arjen850

Alvast een voorproefje ;D

:eusa_clap: Idd, toch wel een schitterende kleur hoor

LQDI

Zo! Dat was hem dan alweer. Was gezellig. Wederom nieuwe mensen leren kennen. Een leuk gezelschap! Lokatie was ook mooi. Op naar een volgende keer ;D

FGG

Teddy81

Ik dacht heel even dat die V70 met thetys wielen een 960 was! Staat wel mooi!
Ben benieuwd naar de verdere foto's! ;D

arjen850

ira

Flinke opkomst. Leuk om weer eens "nieuwe" mensen te spreken.
Was gezellig!

henry classic v70

Goeie sfeer en ook hier verschillende forummers gesproken die ik nog niet kende (van gezicht dan)

Voor de Sandstones: erg bedankt dat jullie de moeite hebben genomen om er een mooi geheel van te maken :eusa_clap: gebeurt vrijwel nooit dat je meerdere Sandstones treft tijdens meetings.

Natuurlijk ook alle andere forummers bedankt voor het slagen van deze "uit de hand gelopen mini-meet" en in het bijzonder Maarten voor de regie van de fotoshoots :eusa_dance:

615.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
295.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4