[FORUM-MEETING] 19 juni 2011 - Zwolle - BBQ

Gestart door -D©©©L-, 28-02-2011 19:25:17

Vorige topic - Volgende topic

-D©©©L-

Op zondag 19 juni 2011 is er een BBQ meeting in zwolle. - aanvang ca 14:00.

Aanmelden kan in dit topic, de kosten zijn 12 euro p.p. (bij aankomst voldoen of in overleg vooraf overmaken) voor BBQ, stokbrood en salades.
Om inkoopproblemen te voorkomen graag zelf drinken meenemen als je wat anders drinkt dat koffie, thee, cola, cola light, sinas of water.  op=op.
Sommige delen van het terrein moeten toegankelijk blijven, daarom: Parkeren op aanwijzing van de organisatie.

Het afrekenen van de eigen bijdrage gebeurt bij de toegang.  Je ontvangt dan per persoon  twee stickers waarop je forum naam en eigen naam staan.
Je word vriendelijk verzocht om 1 van deze stickers op je kleding te plakken (dat vergemakkelijkt de herkenning) en de andere op of achter de ruit van je auto.

LET OP: Er wordt voor deze meeting ingekocht op basis van het aantal inschrijvingen. Afmelden is mogelijk tot en met 12 juni.

Vergeet niet dat we een eigen bijdrage vragen, de rest van de kosten (en tijd, en moeite) wordt gedragen door de organisatoren.

We zitten nu (2 juni) op 24 inschrijvingen met 37 deelnemers.

jrkalf

19 juni, ik treed weer in overleg mte de huisagenda. Ik geloof dat we dan wel een gaatje hebben.
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

tom480

Gezellig! Das bijna een thuis wedstrijd :)
- R1200GS -

BBS

Voor mij is het ook een thuiswedstrijd, maar ik weet het nog niet zeker ??? Valt het toevallig in het pinksterweekeinde?
Volvoloos....

jrkalf

Citaat van: BBS op 28-02-2011 19:39:44
Voor mij is het ook een thuiswedstrijd, maar ik weet het nog niet zeker ??? Valt het toevallig in het pinksterweekeinde?
Pinksterweekend is 12 juni
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

tom480

- R1200GS -

BBS

Okee, ik heb wel zin om te komen, maar dat laat ik tzt wel weten.
Op dit moment plannen wij niet verder dan een maand in voren, gezien de omstandigheden in de naaste families.
Volvoloos....

ulkeman

oke ik meld me aan

lijstje dan maar??? ;D

1.  dcccl
2.  ulkeman
3.  vul maar aan

ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

tom480

lijstje dan maar??? Grin

1.  dcccl
2.  ulkeman
3.  Tom480 (ovb)
4.
5.
6.
- R1200GS -

jrkalf

Nr.Wie?Aantal pers:vertrekt vanaf:Rijdt mee met?
01.DCCCL2Zwolle en omgeving--
02.Ulkeman1Dalfsen--
03.Tom480------
04.JRkalf1Nootdorp--
shRek is verkocht!
---

arjenT5R

Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

razorx

02.Ulkeman1Dalfsen--
03.Tom480------
04.JRkalf1NootdorpCassie en Mark ook van de partij?
05.razorx3Diemen--
06.ArjenT5R------

Gezellig!  :eusa_dance:
@Marco: PB je je rekeningnummer, of liever aan toonder?

jrkalf

02.Ulkeman1Duitslandalfsen--
03.Tom480--Zwolle en omgeving--
04.JRkalf1Nootdorp--
05.razorx3Diemen--
06.ArjenT5R1Belgie--

shRek is verkocht!
---

pwassink

Ik ben niet van de lijstjes ..

Gaan we weer ontour met t laadklepbussie naar Noordbroek &  Delfzijl ??  :eusa_shhh:
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

-D©©©L-

Citaat van: pwassink op 01-03-2011 22:15:35
Ik ben niet van de lijstjes ..

Gaan we weer ontour met t laadklepbussie naar Noordbroek &  Delfzijl ??  :eusa_shhh:

Ik heb zo'n vermoeden dat dat niet nodig is. Deze BBQ word georganiseerd met medewerking van: