Waar ben jij te spotten vandaag?

Gestart door petrolhead, 01-03-2011 20:55:59

Vorige topic - Volgende topic

petrolhead

Niet vandaag maar morgen.

Rond 12.00 uur van arnhem naar son en terug weet ik niet. Hopelijk wel snel daarna.
Komt wel goed zou Dirk zeggen.

san

Morgen de hele dag met een kraan bij een kerk in Oud Zuid....Amsterdam.

widebody

Nieuwegein, drachten, oosterwolde, maasniel dan wat oppakken in roermond. En dan? Verassing!

Rob850turbo

Met de zwarte R op de A1 tussen Enschede en Amersfoort

jwrtuning

Citaat van: Rob850turbo op 21-12-2012 06:42:24
Met de zwarte R op de A1 tussen Enschede en Amersfoort

Ik zal opletten vandaag, ga ook die kant op  ;D

widebody

Eerst Halle, Zendt,Deurne(B) dan Roosendaal, Breda. Dan laden in Tilburg voor Nuth. Daar lossen ennietweer laden. En dan bellen voor de rest. Ben benieuwd hoelaat ik klaar ben vandaag.

BBS

Morgen om 4.30 uur plankgas naar Weert. Daarna naar Deurne om te laden en naar Tilburg om te lossen.
Wat erna komt is een verassing maar ik hoop in de buurt laden en naar huis... :eusa_pray:
Volvoloos....

sven0503

Morgen maar eens een Doos van de Ikea hengelo in de auto zien te frotten... 200x87x40 ... Ben benieuwd

widebody

Morgen: Van Kerkrade naar Lochem, Beilen, Dronten, Amsterdam en Best(geloof ik). Dan bellen wat ik daarna nog moet doen.

ramonmartin

Zometeen maar eens naar Anzegem glijden, normaal 2,5 uur met de vrachtwagen, ik zal er nu maar 3,5 voor uit trekken, daarna Antwerpen en Bastogne om morgenvroeg te lossen.

BBS

Drachten, Leeuwarden en daarna Barneveld. Wat er dan gebeurd is afwachten....
Volvoloos....

UserID6342

FGG

De bedoeling was vandaag Hengelo - Schijndel en v.v. Maar toch maar gekozen om lekker 'thuis' te blijven. Borculo dus.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

widebody

Nu?
Op de A58 bij Oss. Al een half uur bij t zelfde hmp.

Sbv