Uitbouw inlaat collector. Dringend

Gestart door Kizzy, 28-10-2008 22:17:50

Vorige topic - Volgende topic

Kizzy

Hoy bij het vervangen van de oliekeerring wil ik ook de carterontluchting eens deftig bekijken.
alles van het inlaatgedeelte is los op EEN vijs na, deze van de inlaatcollector onderaan rechts ( passagiers zijde).
Heeft iemand een tip of welk een gereedschap ik moet gebruiken? Of moet de thermostaat er af, hier zit namelijk een vijs muurvast in het alu behuizing = uitboren of uit kappen.
Heb foto's gezien op het forum kunnen jullie mij een tip geven.
Ben al twee dagen bezig en wil morgen de keerring plaatsen. Heb het blok liever niet over nacht op de krik staan.

Enno

Citaat van: Kizzy op 28-10-2008 22:17:50
Hoy bij het vervangen van de oliekeerring wil ik ook de carterontluchting eens deftig bekijken.
alles van het inlaatgedeelte is los op EEN vijs na, deze van de inlaatcollector onderaan rechts ( passagiers zijde).
Heeft iemand een tip of welk een gereedschap ik moet gebruiken? Of moet de thermostaat er af, hier zit namelijk een vijs muurvast in het alu behuizing = uitboren of uit kappen.
Heb foto's gezien op het forum kunnen jullie mij een tip geven.
Ben al twee dagen bezig en wil morgen de keerring plaatsen. Heb het blok liever niet over nacht op de krik staan.

Zaklampje....

knietjes....
en handige vingers....
en dan maar kijken of je hem er op kunt krijgen....

thuur

Dopje 10, een knie-tje, en dan minimaal 25cm aan verlengstukken. Ze zijn ook speciaal te koop:

Gr 8)

mehn

Volgens mij zit de bout vast als ik het zo lees...dan helpen de hulpstukken niet ;)

Anders heb ik er ook nog wel eentje ;D

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

pwassink

T is toch geen eerste serie 10v, daar kan je bij die ene bout extreem slecht bij meende ik me te herinneren..
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

johan283