The Demon, Olijfje, Robbie en Puntmuts!

Gestart door The Demon, 01-03-2011 22:21:39

Vorige topic - Volgende topic

The Demon

Okee, het ging iets voorspoediger  ;D (Lees: Ik kon niet wachten.).

De microfoon en GPS antenne moet ik nog netjes wegwerken maar dat doe ik komend weekend wel net als de kachelbediening.

Net even een rondje gereden en het werkt prima moet ik zeggen, ook de BlueTooth.
Wat zeer prettig is dat de stem van de navigatie en de telefoon gewoon over je luidsprekers gaat en dus ook op hoge snelheden goed verstaanbaar blijft.

Ikkie is helemaal blij  ;D :eusa_dance: ;D :eusa_dance:

Natuurlijk gaat mijn dank uit naar dopie die deze set tegen een zeer leuke prijs aan mij heeft verkocht.
Johan, je bent een topper en was even gezellig kletsen onder het genot van een bakkie koffie (volgende keer moeten we wel gelijk het goede bekertje nemen  ;D).

Nu even wat te eten fabriceren hier en dan......................... ;)

Groet,
The Demon.

The Demon

Daar hebben meer mensen last van koen.s en is dus niets om treurig over te zijn.
Gewoon sparen en je doelen niet uit het oog verliezen, soms moet je iets laten om iets anders te doen. (Aaiii, wat een wijze woorden weer van mij  :o)

Mijn volgende doel is het stuurhuis vervangen maar ik heb nu een portomonee van uienleer, telkens als ik hem open doe springen de tranen in mijn ogen  :'(

Groet,
The Demon.

The Volvoboy

Hee Walter je kunt natuurlijk ook gewoon een net stuur op de sloop halen ;D
'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 702.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 418.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 392.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

BBS

Citaat van: The Volvoboy op 27-10-2013 20:14:58
Hee Walter je kunt natuurlijk ook gewoon een net stuur op de sloop halen ;D

Kost niet heel erg duur, en is veel mooier dan zo'n nieuwerwets eipet achtig ding waar je tijdens het rijden niet aan mag zitten. :eusa_doh:

Niet mijn ding, maar staat wel heul erg netjes :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: ;)
Volvoloos....

The Demon

Stuur heeft even geen prioriteit, het stuurhuis wel dus gewoon even wachten en dan komt het allemaal goed.  ;D

Groet,
The Demon.

dopie

Tja een medium koffie past idd niet in een kleine beker zijn we achter gekomen :), was idd weer gezellig.

BBS

Citaat van: The Demon op 27-10-2013 20:46:38
Stuur heeft even geen prioriteit, het stuurhuis wel dus gewoon even wachten en dan komt het allemaal goed.  ;D

Groet,
The Demon.
Tuurlijk heeft het stuur prioriteit! Daar kijk je immers tegen aan als je in de wagen zit. Dat stuurhuis is minder belangrijk, dat zie je toch niet zitten :evil: ;D ;D
Volvoloos....

hertogjan6

netjes hoor! 27MC lekker ann het plafond ermee ;) werkt perfect

vorige week nog de wilson op dak gehad  :eusa_shifty:
~ Volvo 855 2.5 10V      144pk      AUT      95    423: Autumn Gold

~ Volvo 854 2.3 T-5       300pk       MT       94    601: Red

~ Volvo 854 R                +300pk     MT       96    019: zwart

triton

Professioneel raddraaier

The Demon

Citaat van: hertogjan6 op 27-10-2013 21:08:11
netjes hoor! 27MC lekker ann het plafond ermee ;) werkt perfect

vorige week nog de wilson op dak gehad  :eusa_shifty:
De Wilson 1000 zit bij mij vast op het dak, de Midland 48+ gaat niet tegen het plafond, dat is me net iets te gortig, ik heb een mooie plek in gedachte maar daar moet de President Jackson ook passen en niet opvallen voor het dievengilde  ;).

Groet,
The Demon.

The Demon

The Demon

Even een korte update.

Ik ben zeer in mijn nopjes met de radio/navigatie  :eusa_dance:
geluid is goed, bediening is prima en de looks zijn ook ok.

Jullie voelen al een "maar" aankomen, is het niet?

Nou die is er eigenlijk niet  ;D op het feit na dat ik niet snapte waarom hij overdag ook de nachtkaart weergaf  :eusa_think:
Wat blijkt na het doornemen van de 178  :o pagina's tellende gebruiksaanwijzing?
Dit wordt bepaald door middel van het wel of niet aan hebben van de verlichting van de auto en aangezien ik altijd met mijn licht aan rijdt denkt het apparaat dat het donker is  :eusa_wall:
Ik moet maar eens zien of ik daar iets op kan verzinnen.

Weten jullie het trouwens al?

Het is bijna weekend!

Zaterdag naar Volendam (of all places) om een remtang van een Deawoo Matiz te vervangen bij een kennis.
Die heeft dat gebakkie van zijn laatste centen gekocht en binnen 3 dagen stond hij met een vastgeslagen remtang  :eusa_doh: De verkoper was ineens onbereikbaar (De Autoconcurrent in Apeldoorn) en hij was dus radeloos.
Remtang is ondertussen geregeld dus kan ik die relnicht weer op weg helpen  ;D

De zondag zal gevuld worden met het upgraden van de keuken (Thea heeft weer wat verzonnen  :eusa_doh:) dat wordt dus de deurtjes wrappen en nieuwe handgreepjes monteren.

Ik hoop dat ik tussendoor ook nog even de GPS antenne en microfoon van de radio/navigatie netjes kan wegwerken en de kachelbediening weer gangbaar kan maken.
Het lijkt erop alsof ik weer te weinig uren in het weekend heb zitten, hebben jullie daar ook weleens last van?

Groet,
The Demon.

The Volvoboy

Citaat van: The Demon op 31-10-2013 20:09:23
Nou die is er eigenlijk niet  ;D op het feit na dat ik niet snapte waarom hij overdag ook de nachtkaart weergaf  :eusa_think:
Wat blijkt na het doornemen van de 178  :o pagina's tellende gebruiksaanwijzing?
Dit wordt bepaald door middel van het wel of niet aan hebben van de verlichting van de auto en aangezien ik altijd met mijn licht aan rijdt denkt het apparaat dat het donker is  :eusa_wall:

Je schroefje van de lichtenschakelaar verticaal zetten, overdag met de knop op 0 rijden en wanneer het donker wordt de schakelaar omzetten. Spaart ook nog eens de dashboardverlichting :eusa_shifty: ;D
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 418.000km

The Demon

Citaat van: The Volvoboy op 31-10-2013 21:23:17

Je schroefje van de lichtenschakelaar verticaal zetten, overdag met de knop op 0 rijden en wanneer het donker wordt de schakelaar omzetten. Spaart ook nog eens de dashboardverlichting :eusa_shifty: ;D
Is een idee (heb ik inmiddels al gedaan) maar ik heb net afgeleerd om die knop te bedienen, nu moet ik me dat weer aanleren  >:(

Groet,
The Demon.

The Volvoboy

Citaat van: The Demon op 31-10-2013 21:25:29
Citaat van: The Volvoboy op 31-10-2013 21:23:17

Is een idee (heb ik inmiddels al gedaan) maar ik heb net afgeleerd om die knop te bedienen, nu moet ik me dat weer aanleren  >:(

Groet,
The Demon.

Ah, jij bent dus ervaren in het afleren, mag jij cursus geven aan m'n vader ;D ;D