The Demon, Olijfje, Robbie en Puntmuts!

Gestart door The Demon, 01-03-2011 22:21:39

Vorige topic - Volgende topic

Julius C.

Hee Gene, feli met je nieuwe aanwinst uit de peulenfamilie!

Je hebt weer lekkâh geklust zie ik. Afgezien van een eindstukje, maar ach, wat is 50 cm extra ijzer?  :eusa_dance:
Her name is Victoria and she has many secrets!
Jij mag Vicki zeggen...

The Demon

Avé Cesar!

Dank je wel, maar nogmaals ik heb Doperwtje niet verzonnen, dat heeft Thea zelf gedaan.

Dat stukkie komt er echt wel op hoor maar ik was het domweg vergeten  :eusa_whistle:
Nou moet ik wel een mooi sierstuk kopen  :P

Groet,
The Demon.

elianmars

Misschien ook een keer de boel van de trekhaak ontroesten en netjes spuiten? Die ziet er wel erg roestig uit  :eusa_shifty:

The Demon

Citaat van: elianmars op 28-06-2011 21:57:05
Misschien ook een keer de boel van de trekhaak ontroesten en netjes spuiten? Die ziet er wel erg roestig uit  :eusa_shifty:
Is wel het plan, ik heb dat ding puur om parkeerschade aan de achterkant te voorkomen, maar daar mag inderdaad we iets aan gedaan worden.
Ik denk dat ik voor de winter de hele onderkant van een nieuwe laag tectyl ga voorzien, uiteraard eventuele roestplekjes wel eerst onder handen nemen.

Groet,
The Demon.

thuur

Goh, je lijkt echt op je avatar.. :P

Verdwenen foto's van memory kaartjes kun je meestal nog herstellen met ZAR (zero assumption recovery). Zeer goede ervaringen mee!

Gr ;)

Julius C.

Jij mag Vicki zeggen...

The Demon

Citaat van: thuur op 28-06-2011 23:31:52
Goh, je lijkt echt op je avatar.. :P

Citaat van: Julius C. op 29-06-2011 09:21:41
:eusa_shhh: Zelfs qua make-up!  :eusa_angel:
Ik kan nu positief reageren met de opmerking:"Dank voor het compliment".

Of ik kan reageren met:"Nee jij trekt volle zalen!".

Ik laat het even aan jullie zelfkennis zodat je zelf kan kiezen wat van toepassing is.
Maar schaam je niet om de uitslag hier te publiceren  ;D :evil:

Groet,
The Demon.

Jack v

Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

The Demon

Jack v

Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

The Demon

Daar ga ik ook voor want ik ben positief ingesteld  :P

Groet,
The Demon.

Julius C.

Als ik de bladen mag geloven is foundation een must voor de moderne man...  ::)

:eusa_think: Edit: ik ga een pruik kopen!
Jij mag Vicki zeggen...

BBS

Walter,

Mooi split/dop- erwtje heb je gekocht voor moeders de vrouw. :eusa_clap:
Het is een mooi japans vervoersmiddel ;D waar relatief weinig problemen mee zijn.
Zelf heb ik hier ook nog een Toyota Corrola staan 1.6 uit '92 waar eigenlijk nooit wat aan mankeert. Alleen deze keuring staan we voor wat kosten omdat voor het eerst sinds 92 de knalpot "ergens" lek is. We zullen het zien :)
Volvoloos....

The Demon

Citaat van: BBS op 02-07-2011 20:45:30
Walter,

Mooi split/dop- erwtje heb je gekocht voor moeders de vrouw. :eusa_clap:
Het is een mooi japans vervoersmiddel ;D waar relatief weinig problemen mee zijn.
Zelf heb ik hier ook nog een Toyota Corrola staan 1.6 uit '92 waar eigenlijk nooit wat aan mankeert. Alleen deze keuring staan we voor wat kosten omdat voor het eerst sinds 92 de knalpot "ergens" lek is. We zullen het zien :)
Dank Bert Jan, ze is er erg blij mee, heb ik toch weer een goede beurt gemaakt  :D (Wat zeg ik nu weer?  :eusa_think:)

Die lekkage kan jij vast wel verhelpen met een potje Gun-Gum, of anders een stukje blik met een paar slangklemmen.
Zo heb ik mijn eerste auto ook diverse keren door de keuring gekregen.

Groet,
The Demon.

The Demon

Citaat van: Julius C. op 02-07-2011 07:42:50
:eusa_think: Edit: ik ga een pruik kopen!
Heb je die al?
Het zal je ongetwijfeld goed staan, neem er wel een met een mooiere slag in het haar dan je nu hebt ;D

Groet,
The Demon.