The Demon, Olijfje, Robbie en Puntmuts!

Gestart door The Demon, 01-03-2011 22:21:39

Vorige topic - Volgende topic

The Demon

Dat is het voordeel van een klein bedrijf waar iedereen gelijk is, op het salaris na dan  :'(
We helpen elkaar daar waar nodig en daar valt dit ook onder.

Groet,
The Demon.

The Demon

Een lekkere rustig aan dag vandaag met wat kleine werkzaamheden.

Eindelijk de stickers van Pimmers kunnen plakken op de zijruiten achter  :eusa_dance:, als je me nu ziet rijden kan je eigenlijk geen sticker meer missen of je moet met je ogen dicht rijden  :eusa_naughty:.

Omdat ik toch even shag moest halen bij de pomp hier om de hoek gelijk maar even Olijfje getrakteerd op een spoelbeurtje in de wasbox, ze was wat smoezelig en glom niet echt meer.
Zo nog even de stofzuiger erdoor en dan is het wel weer even goed.

Natuurlijk willen jullie foto's zien van de stickers en het leren stuur  ;)
Als ik er aan denk en tijd voor heb zal ik ze maken en straks nog plaatsen.  ;D

Vanavond een lcd tv eens onderhanden nemen die ik gisteren bij iemand op gehaald heb.
Er zit een vlek in het scherm die lijkt op een soort koffievlek, je ziet hem (de kleuren zijn wat donkerder) maar niet in het wit van b.v. de ondertiteling.
Kan diverse oorzaken hebben zoals vocht, magnetisme van de speaker die ernaast zit of LCD-lekkage.
In dat laatste geval is het einde verhaal  :(

Tot zover even, stay tuned voor de foto's en verdere ontwikkelingen  ;D

Groet,
The Demon.

The Demon

Okee, en dan nu een paar foto's!  ;D

Dit neusje kennen jullie wel, maar blijft leuk om te zien  ;D

En met behulp van dit lederen stuur gaat dat neusje de goede kant op.

Sticker aan de rechterzijde.

Stickers aan de linkerzijde en achterkant.

Als je mij nu tegenkomt kan je gewoon niet zeggen dat je niet weet wie je gespot hebt  :evil:

Zo eerst maar even wat eten maken hier en dan eens kijken of ik nog zin heb om iets aan die TV te doen, het ding was gratis en omdat hij plat is staat hij niet echt in de weg, maar dat is wel weer een reden om het uit te stellen en van uitstel komt afstel, dus toch maar even zin maken na het eten  ;D.

Groet,
The Demon.

Julian

Leren stuurtje ziet er vele malen beter uit! Stuurt volgens mij ook een stuk lekkerder? ;D
Volvo 850 R - Sedan - Handgeschakeld - 2.3 Liter - Rica Powered - Turquoise Pearl 422 - Maart 1996 - 257.000 KM

The Demon

Echt wel!

Die hoes was eigenlijk net even te dik, en zonder was geen optie want dat zag er gewoon niet uit.
Maar mijn geduld is beloond nu.
Ikkie is happy!

Groet,
The Demon.

StefanCJ

Ben je nou de tv al een het repareren of heb je dat platte ding in de boekenkast geschoven?

:D

The Demon

Inderdaad het laatste Stefan, ik ga er van de week even mee aan de slag.
Thea wilde eerst weten of hij wel op de beoogde plek in de slaapkamer paste  :eusa_doh:
Ik ga natuurlijk niet 2 keer op één dag met dat ding de trap op en neer (of andersom)  :eusa_snooty:

Groet,
The Demon.

Marty__Mouse

Mooi stuurtje hoor!  :eusa_clap:
En onherkenbaar over 's lands wegen is er met de Volvo ook niet meer bij nu!

;D

Maarre in Emmerich ben je dus vlak langs ons komen rijden (Duiven).
Als je goedkoop wilt tanken kan dat nog dichter bij de grens, namelijk in Elten (1e afslag na de grens) daar zit de Aral en nog een Star-achtige pomp, die Aral is goedkoop en die Star is nog 1 cent goedkoper. Beide de goedkoopste pompen hier in de regio.
Zowat iedereen in de regio rijdt die kant op om daar te tanken.

Boodschappen kan ja naast de Aldi en Lidl in Emmerich ook heel goed bij de Kaufland doen, alle merken en nog een tandje goedkoper..  ;D In Emmerich zit een Kaufland en in Kleve (stukje verder) zit nog een veel grotere.

Ja, wij komen er nog wel eens..  ;D ;D
When standing on the edge of a cliff, a step forward is not progress...

V70 2.4T -> 2.3T V70NT5 blok, Fasttech getuned, 3" downpipe, LPI G3, R- en XC-bumper, 18" Pegs enz, enz..

The Demon

Die kaufland staat voor de volgende ronde op het programma  ;D, het is gewoon een sprot om zo goedkoop mogelijk de grote boodschappen binnen te halen.

Groet,
The Demon.

petrolhead2.5

:o
Citaat van: The Demon op 13-01-2014 19:15:22
Die kaufland staat voor de volgende ronde op het programma  ;D, het is gewoon een sprot om zo goedkoop mogelijk de grote boodschappen binnen te halen.

Groet,
The Demon.
ja, en anders 'wip' je een keer bij Enschede de grens over naar de werelstad GRONAU

Driven2Shine

Kaufland FTW!

Wij halen daar ook veel voor weinig :D

The Demon

PpppPpppppFFfffffffFFFFffffffffffffiiiieeeeuuuuuuwwwww! KUCH, KUCH, KUCHE!

Zo, die laag stof is ook weer even van dit Blog  ;D

Er is eigenlijk niets te melden want Olijfje roffelt nog steeds rustig door ondanks de zinloos gemonteerde winterbanden  :eusa_doh:
Waar blijft die winter nou toch? Laat ook maar ik vindt het wel best zo en wacht gewoon weer op de lente.

De stuurhuis lekkage is in de hand te houden, 25ml per 2/3 weken bijvullen.
Zo blijft de olie lekker vers zullen we maar zeggen  ;D

Dat ander peulvruchtje genaamd Doperwtje is nodig aan nieuwe remmetjes toe, die gaan het niet meer halen tot de APK  >:( Ik had het liever over de APK heen getild want als dat skeltertje afgekeurd wordt met teveel punten/kosten is het toch weer zonde geld van die onderdeeltjes, maar ik wil wel dat mijn lieffie op een normale en veilige manier tot stilstand kan komen.
Nu alleen nog even een dag zonder regen en de boel er even onder frummelen.

Eerlijk gezegd heb ik niets meer te melden verder  ;D

Groet,
The Demon.

UserID25761

Laat de winter even lekker wegblijven  :eusa_whistle:
Ik sta al weer op zomersloffen  ;D

Robster480

Lekker toch, als Olijfje gewoon doet wat ze moet doen ;)
1997, 417 Nautic Blue Pearl S70R
1995, 318 Paris Blue 480 GT <Sold>
1994, 235 Red 480 S <Sold>

The Demon

Citaat van: NickGR op 06-02-2014 20:54:01
Laat de winter even lekker wegblijven  :eusa_whistle:
Ik sta al weer op zomersloffen  ;D
Ik denk dat ik dit weekend ook weer over ga.
Citaat van: Robster480 op 06-02-2014 20:57:19
Lekker toch, als Olijfje gewoon doet wat ze moet doen ;)
Kopen? Voor de volgende Garbagerun?  ;D

Groet,
The Demon.