vloerpaneel wil niet los

Gestart door zjap, 06-05-2011 21:19:19

Vorige topic - Volgende topic

zjap

Wil ik enthousiast beginnen met het vervangen van mijn achterdempers van mijn '99 estate , ik krijg alleen het laatste paneeltje precies boven die dempers niet los. Wie kan mij zeggen hoe dit dingetje vast zit, VOOR ik te veel geweld gebruik? Het is dus het deel dat begrenst zit tussen de achterbank en het opklappende paneel.
Groet, Jaap.

-D©©©L-

volvobug

Citaat van: -D©©©L- op 06-05-2011 21:20:46
boutjes losdraaien ?
Om precies te zijn, 4 boutjes losdraaien. Klep omhoog, boutjes zichtbaar, losdraaien, klep richting achterkant auto schuiven en hopla, los.
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

zjap

Ik zal nog maar eens kijken zo, het begon al donker te worden gisteren. Ik zag geen boutjes zitten binnen handbereik.
Het is een bifuel, dus misschien is er wat minder ruimte door gasapplicaties.

zjap

Deuzel. Achterhoeks scheldwoord voor sukkel. Zo noemde ik me vandaag toen ik de betreffende boutjes zag zitten. Ach ja, soms zijn we ziende blind. Ik in ieder geval.
heb het paneeltje losgeschroefd en 45 minuten later had ik er twee nieuwe monroe's onderzitten.
Bedankt voor de tip,
Jaap.

volvobug

Kanbeuren, we hebben allemaal wel eens zo'n momentje. Als je je gedeuzel wilt relativeren, zoek op " grootste sleutelblunder" en zie wat anderen presteren  :evil:
Handtekening? 85011806 en Saffronie.