Dikke auto's

Gestart door canecorsoeric, 07-03-2011 16:10:18

Vorige topic - Volgende topic

canecorsoeric

Wat mij opvalt is dat ik steeds meer 45 + vrouwen zie in dikke SUV's of Gt's. Prima verzorgde dames gezellig met vriendin opstap met de Range Rover 8). Gezellig bellend en rokend bevolken ze de wegen hoog boven de gemiddelde weg gebruiker. Ik kan er van genieten  ;D ben zelf ook 50 plusser zal er daarom wel oog voor hebben :eusa_whistle:

Ciao Eric
Chiaro e Tondo

snix

De PC Hoof(d)(t) tractors zijn ook meer van de laatste tijd natuurlijk. Tien jaar geleden reden alleen de kermis exploitanten en de marktkraampjes verhuurders erin. Ze werden toen gebruik waarvoor ze gemaakt waren. Comfort was iets verder te zoeken. Toen wilden de mensen waarschijnlijk wat meer luxe voor het trekken van de paardentrailers en de boten en ja daar gaat de markt dan lekker achteraan. Het zijn hele mooie auto's heb al in verschillende gereden.
Ik ben trouwens 25+ ik kijk dus nog wat beter naar de 206cctjes mini's en smartjes (ed). Ook ik kan er van genieten hoor ;)

StefanCJ

Hier ook! Eigenlijk kijk ik vaak wel naar elk potentieel vrouwenautootje. Alleen is het bedroevend om te zien hoe vaak er een man achter het stuur zit ...  ::)

fbm

Citaat van: StefanCJ op 07-03-2011 20:57:39
Hier ook! Eigenlijk kijk ik vaak wel naar elk potentieel vrouwenautootje. Alleen is het bedroevend om te zien hoe vaak er een man achter het stuur zit ...  ::)

Dus als ik in onze punto rijd en je ziet mij...............................................................doe jij zeker zo  :eusa_doh:

canecorsoeric

Ja het lijkt wel een omgekeerde wereld mevrouw gaat met de Range Rover shoppen ; altijd makkelijk met parkeren  ;D en meneer gaat met de overdekte bromscooter ( milieu vriendelijk ) naar kantoor.
Chiaro e Tondo

RyanB

Leuk Topic, dikke auto's alleen wekt het bij mij ook vaak veel ergernis op.
Tegenwoordig kunnen veel mensen mede door welvaart een dikke auto kopen waarbij het niet uit maakt of dat nu een Range Rover of een Mercedes S-Klasse is, maar rijvaardigheid en inzicht koop je er niet bij!
Omdat ik zelf vaak onderweg ben op de duitse Autobahn, daar ben ik bij wijze van spreken opgegroeid, word ik hier vaak mee geconfronteerd.
Vroeger wisten diegene die met zo'n dikke auto reden ook waarvoor ze die auto hadden en hoe ze ermee konden rijden, maar tegenwoordig kan elke "Blue Band" rijder zo'n ding kopen zonder ook maar enig gevoel of ervaring what so ever.
Vooral in het weekend als vrouwlief de sleutels heeft en ze wel eens even zal laten zien dat zij ook prima kan rijden :eusa_wall:
Zit bij mij in de ergernis top 3 >:(

FGG

Citaat van: RyanB op 08-03-2011 13:53:59
Tegenwoordig kunnen veel mensen mede door welvaart een dikke auto kopen waarbij het niet uit maakt of dat nu een Range Rover of een Mercedes S-Klasse is, maar rijvaardigheid en inzicht koop je er niet bij!
Omdat ik zelf vaak onderweg ben op de duitse Autobahn, daar ben ik bij wijze van spreken opgegroeid, word ik hier vaak mee geconfronteerd.
Vroeger wisten diegene die met zo'n dikke auto reden ook waarvoor ze die auto hadden en hoe ze ermee konden rijden, maar tegenwoordig kan elke "Blue Band" rijder zo'n ding kopen zonder ook maar enig gevoel of ervaring what so ever.
Vooral in het weekend als vrouwlief de sleutels heeft en ze wel eens even zal laten zien dat zij ook prima kan rijden :eusa_wall:

Je geeft dus aan dat iemand met een dikke auto beter moet kunnen rijden dan iemand in een kleine auto? ???

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

canecorsoeric

Wel ot blijven gaat om de gein ; krijg bij dikke auto's en vrouwen altijd zo'n Gooise vrouwen gevoel  8) Helemaal niet verkeerd. Moet altijd wel glimlachen als de kolos geparkeerd gaat worden. Maarja mijn vrouw is ook altijd aangewezen op mijn auto's . Zij 1,60 en ik 1,96 hahaha ; maarja ze wel een Buitenweg ( jip van de garage te De Bilt des tijds ). Reed ook Dodge W200 zonder stuurbekrachtiging. Oeps dwaal zelf af :eusa_whistle:
Chiaro e Tondo

RyanB

Citaat van: FGG op 08-03-2011 14:00:07
Citaat van: RyanB op 08-03-2011 13:53:59

Je geeft dus aan dat iemand met een dikke auto beter moet kunnen rijden dan iemand in een kleine auto? ???

Nee, ik geef niet aan dat ze beter moeten kunnen rijden maar dat ik me af vraag wat ze met zo'n dikke auto moeten als ze er niet mee kunnen rijden.
Als je zelf regelmatig op de snelweg zit had je mij die vraag waarschijnlijk niet gesteld ;)

Freakybaby

Citaat van: FGG op 08-03-2011 14:00:07

Relatief vaak waar. Zijn iets vaker liefhebbers, en die rijden gewoon beter dan mensen die zich slechts verplaatsen met minimale inspanning.
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Turbobiker

Citaat van: canecorsoeric op 07-03-2011 16:10:18
Wat mij opvalt is dat ik steeds meer 45 + vrouwen zie in dikke SUV's of Gt's. Prima verzorgde dames gezellig met vriendin opstap met de Range Rover 8). Gezellig bellend en rokend bevolken ze de wegen hoog boven de gemiddelde weg gebruiker. Ik kan er van genieten  ;D ben zelf ook 50 plusser zal er daarom wel oog voor hebben :eusa_whistle:

Ciao Eric

Je kunt alleen niet zo een dame betalen? ::)
De Tussenpaus

t5karel

Citaat van: Turbobiker op 08-03-2011 20:15:32
Citaat van: canecorsoeric op 07-03-2011 16:10:18

Ciao Eric

Je kunt alleen niet zo een dame betalen? ::)
Ligt eraan hoe groot ''kleine Jan'' is ;D ;D
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.