De 4e volvo maar de 1e 850

Gestart door jvderv66, 13-02-2011 20:18:00

Vorige topic - Volgende topic

Vulk

Foto's!
Je bent zeker dat je geen nul te weinig hebt getypt?

rogerV701998

thecrew

Wel uniek hoor, zo'n stand. Veel plezier ermee. Voorzichtig aan, zo te lezen is ie nog niet veel gewend

jrkalf

Ziet er mooi uit, jammer van de half om half dash. Ik zou geheel blauw dan nog net mooier vinden.
Verder ziet het er heel net uit.
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

crazychrisje

Welkom hier!
Mooie 850 zeg, pff 58000 moet den inloop olie er nog af!
Dat kan toch haast niet zou je zeggen he, echt mazzel als je zo'n wagen vindt!
Veel plezier ermee en veel veilige km's

elianmars

Ik ga me altijd afvragen waarom het rubber van de dakstrip niet helemaal lekker zit (krijg gelijk visioenen van overspuiten)  ;D :

dikke hollander

bij mannen is rubber op zich al iets om van te huiveren
laat staan dat het niet goed zit
welkom trouwens

jrkalf

Citaat van: dikke hollander op 14-02-2011 09:58:07
bij mannen is rubber op zich al iets om van te huiveren
laat staan dat het niet goed zit
welkom trouwens
:eusa_doh:  ;D

Als je nog een blauwe top zoek beste Volvo man, dan heb ik er nog eentje liggen.. Voor zover ik mij kan herinneren en in de documentatie kan vinden is deze nog niet verkocht.

Jelle
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

jvderv66

Hi even een korte update, heb de Volvo afgelopen maandag opgehaald. Auto rijdt fantastisch. Is echter van buiten niet retestrak. Heb de auto door omstandigheden alleen s'avonds bekeken, stom van mezelf >:( maar wel weer wat op het lijstje. Laat de auto voor de zekerheid toch even op techniek checken en ga misschien wel met een blogje beginnen.