pech onderweg

Gestart door jorrit83, 05-03-2011 11:56:01

Vorige topic - Volgende topic

jorrit83

bedankt voor de reacties en hulp tot nu toe maar dit hele verhaal kon nog wel eens een staartje krijgen allereerst omdat de auto pas  waarschijnlijk over 10 dagen terug komt en omdat ze hem niet op mijn thuis adres willen afleveren ben dus nu verplicht om hem bij een garage af te leveren en dan gaat me dit geintje ongeveer 250 tot 300 euri kosten erg balen dit.
iemand nog tips mbt de ANWB???

gr jorrit

Ludo

Citaat van: jorrit83 op 10-03-2011 14:06:17

Abonnement opzeggen, en de auto zelf gaan halen?.

beezz

Citaat van: jorrit83 op 10-03-2011 14:06:17
bedankt voor de reacties en hulp tot nu toe maar dit hele verhaal kon nog wel eens een staartje krijgen allereerst omdat de auto pas  waarschijnlijk over 10 dagen terug komt en omdat ze hem niet op mijn thuis adres willen afleveren ben dus nu verplicht om hem bij een garage af te leveren en dan gaat me dit geintje ongeveer 250 tot 300 euri kosten erg balen dit.

gr jorrit

Hoezo dan? Je bepaalt toch zelf waar-ie wordt afgeleverd?
Zou lekker worden, zeg.
En anders neem je toch de spullen mee en doe je het zelf evt. met hulp?
R wordt je al genoeg opgelegd door te veel instanties.
T5 of T5R?  ===> RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!

UserID6342

Zou ze toch nog eens benaderen, heb ooit zelf 1x met pech gestaan en ze hebben de auto keurig thuis afgeleverd (was voordat ikzelf wegenwachter was / werd).  Ik heb in de tijd dat ik daar werkzaam was ook nog nooit anders meegemaakt dat de auto op transport ging naar het adres wat de eigenaar / bestuurder opgaf.

The Demon

Er is wel het en en ander veranderd bij de ANWB hoor Dirk.
De reis en kredietbrief met de coupons is er niet meer want (redenatie van de ANWB) iedereen heeft tegenwoordig een creditcard  :eusa_think: en anders kan je er een via de ANWB krijgen.
Ik heb toevallig een creditcard voor noodgevallen maar er zijn genoeg mensen die er geen een hebben, wilen of kunnen krijgen, wat moeten die dan met een kapotte band (of iets dergelijks) in het buitenland?

Groet,
The Demon.

UserID6342

Citaat van: The Demon op 12-03-2011 19:03:02
Er is wel het en en ander veranderd bij de ANWB hoor Dirk.
De reis en kredietbrief met de coupons is er niet meer want (redenatie van de ANWB) iedereen heeft tegenwoordig een creditcard  :eusa_think: en anders kan je er een via de ANWB krijgen.
Ik heb toevallig een creditcard voor noodgevallen maar er zijn genoeg mensen die er geen een hebben, wilen of kunnen krijgen, wat moeten die dan met een kapotte band (of iets dergelijks) in het buitenland?

Groet,
The Demon.
Ben dat helemaal met je eens, heb er zelf ook mee te maken als lid zijnde.  Heb het uitgebreidste pakket afgesloten dus ook voor de caravan etc. in het buitenland met overal vervangend vervoer.  Nu heb ik ook een credit card, maar idd de mensen die er geen hebben, hebben dus een probleem zodra er onderdelen verstrekt moeten worden.  En dan nog ben je er niet, want een hoop toko's accepteren geen credit cards, dus kun je weer eerst op zoek naar een pinautomaat...