weer terug

Gestart door canecorsoeric, 04-03-2011 13:48:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

canecorsoeric

Na mijn V70 ( diesels) was ik na de bar slechte ervaring met mijn laatste V70 ( heupjes) maar overstapt naar de vertouwde 940 ; estate / lpt/lpi . Helaas vlot total loss nadat er iemand achterop knalde met goed 80km/pu. Ik blij dat ik een Volvo zat ; wel knik in het dak en achterscherm !! Ik wel een stevige whip lash ; maarja das ander verhaal. Andere 940 weer aangeschaft en nu automaat ( wordt ook ouder ;D ). Zou goed onderhouden zijn...... viel dat ff tegen !! aanbod gehad voor een 850 estate/ lpg met een 380.000 op de teller.Nou vroeg ik mij af hoe het zit met de cilinderkop van de 850 en rijden op lpg . Revisie om 150.000 las ik dat goed ? en zie bij topic lpg dat er ook met extra smering gewerkt wordt. Ben nieuwsgierig naar de reakties.
Chiaro e Tondo

thuur

Ik weet niet waar je dat gelezen hebt (link?) maar revisie om de 150.000 is net als extra smering totaal niet nodig bij de 850.


Welkom terug.


Gr 8)

Justin-850

Welkom terug! En zoals Thuur al zegt, niet nodig ;) Gewoon lekker doorroffelen, zijn ze gelukkig niet allergisch voor :D ( al rij ik zelf niet eens op LPG, maar de verhalen lezende kom je daar al snel achter ;) )

Veel plezier en geluk met de 850!

Gr. Justin

Owja, bijna vergeten: FOTO'S??? :P

canecorsoeric

Citaat van: thuur op 07-03-2011 14:49:07
Ik weet niet waar je dat gelezen hebt (link?) maar revisie om de 150.000 is net als extra smering totaal niet nodig bij de 850.


Welkom terug.

Den dat het onderhoud schema van de diesel nog ergens door mijn hersenpan spookt lol


Gr 8)
Chiaro e Tondo

canecorsoeric

De 850 bleek in zeer matige staat  ; laten staan dus :(
Chiaro e Tondo

Justin-850

Helaas, maar zeker niet het eind van de wereld ;) D'r zijn genoeg 850's te vinden hoor :D

Staat er niet iets in het advertentie board op dit forum? Zijn toch vaak wat serieuzere en eerlijkere mensen dan je tegen ( kunt ) komen op marktplaats ;)