Net 2 weken een Volvo 850 en: BOEM

Gestart door djarend, 19-03-2011 09:08:08

Vorige topic - Volgende topic

jgvdv

een goed voorfront heb ik wel voor je liggen mag voor weinig geld weg.
760 2.3 FB 1986 Turbo Amerikaan

UserID6342

djarend

Zo laatste update: hij moest gekeurd worden, voorste band was niet goed, 2 nieuwe banden eronder, tegenvaller, dacht namelijk dat ze nog wel goed waren, maar ja veiligheid voor alles.
Knipperlicht is waarschijnlijk draadbreuk, niet te vinden, dus garageman heeft gewoon een nieuwe draad getrokken en nu doet hij het weer. Luchtfilter vervangen en hij is weer goedgekeurd, we kunnen er weer tegenaan. Twijfel nu alleen nog over distributieriem, volgens verkoper bij 360.000 moet ie vervangen worden, maar staat nergens genoteerd. Misschien dat nog doen voordat we naar Italiƫ rijden in de zomer..... Dank voor alle tips e.d. , we kunnen nu weer echt vrolijk rijden :)

Lampje

Citaat van: djarend op 07-04-2011 16:05:23
...voorste band was niet goed, 2 nieuwe banden eronder, tegenvaller, dacht namelijk dat ze nog wel goed waren, maar ja veiligheid voor alles...

Is wel handig, want dan heb je voortaan ook een kortere remweg!

V70 classic

;D
Citaat van: Lampje op 07-04-2011 16:32:11
...voorste band was niet goed, 2 nieuwe banden eronder, tegenvaller, dacht namelijk dat ze nog wel goed waren, maar ja veiligheid voor alles...

Is wel handig, want dan heb je voortaan ook een kortere remweg!
Het gaat niet om de bestemming,maar de reis ernaar toe.

Justin-850

Zo laatste update: hij moest gekeurd worden, voorste band was niet goed, 2 nieuwe banden eronder, tegenvaller, dacht namelijk dat ze nog wel goed waren, maar ja veiligheid voor alles.
Knipperlicht is waarschijnlijk draadbreuk, niet te vinden, dus garageman heeft gewoon een nieuwe draad getrokken en nu doet hij het weer. Luchtfilter vervangen en hij is weer goedgekeurd, we kunnen er weer tegenaan. Twijfel nu alleen nog over distributieriem, volgens verkoper bij 360.000 moet ie vervangen worden, maar staat nergens genoteerd. Misschien dat nog doen voordat we naar Italiƫ rijden in de zomer..... Dank voor alle tips e.d. , we kunnen nu weer echt vrolijk rijden :)

Als ik daarover zou twijfelen was ie er bij mij allang gewisseld.....Tuurlijk, een distr. wissel kost wat maar de kosten die je krijgt als je het te laat doet zijn vele malen hoger! ( kan ik uit ervaring zeggen :-\ )

;)

LouisXIV

Citaat van: djarend op 21-03-2011 16:49:06
Net op onderdelen lijn de vraag gezet, meteen 2 reacties uit Uden en Callantsoog. In Uden vragen ze voor de kap 150 euro, in Callantsoog 200. In Uden hebben ze ook nog koplamp voor 60 en knipperlicht voor 15 is samen 225 euro. Het aanbod van forumlid hiet in Marknesse is veel scherper, moet ik wel die km's rijden, maar dat vind ik juist ook leuk. Woensdag vrij dus wie weet......
Inmiddels ook al meerder telefoontjes en mailtjes gehad, nu zit ik alleen met de kleur. Er geroepen Nautiv Blue maar blijkt volgens boekje dark blue te zijn, wel kleur 417, zit daar verschil in ? heb de auto nu overigens net thuis gekregen, gedetailleerde foto's volgen, ik zie wel dat de radiateur een tik heeft gehad, ietwat ingedeukt achter de twee ronde dingen die er voorhangen (techneut ben ik) van die ronde dingen zijn ook wat stukken plastic af, erg ? Ik ga woensdag maar eens naar Uden denk ik, of Druten
Ik kan je zeggen dat ik een erg goede ervaring heb met het forumlid uit Marknesse.