Kunststof voorbumper vervangen

Gestart door Peter360, 15-03-2011 22:43:26

Vorige topic - Volgende topic

Peter360

Ik wil mijn voorbumper laten spuiten maar ook het kunststof heeft schade, dat krijg je niet in orde op kunststof, mijn vraag is of je het kunststof kan vernieuwen ZONDER een hele nieuwe bumper te kopen?

thuur

Peter360

Kun je me ook vertellen waar ik een nieuwe kunststof ding kan krijgen? dealer?

arjen850

Klopt, zal zo kijken of ik hewt onderdeel nummer voor je kan vinden, ze zijn niet echt goedkoop.. Misschien hier via het forum of anders op de sloop een nette scoren?

arjen850

En die had ik dus ook ;D Hulde voor Ludo :eusa_clap:

ulkeman

volgens mij heb ik nog wel een nette liggen.
moet je alleen ff met lijnolie aan de gang ;D

ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

Peter360

Bedankt allemaal, wat kost zo'n ding dan nieuw? Is die zonder beschadigingen Ulkeman??

maruska

zonder beschadigingen is zeldzaam.. gebruikssporen zullen er (bijna) altijd wel iets zijn..
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Jeff

$110... klopt dat wel of zit ik niet goed te kijken
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

wepster

T5turbo

Verzendkosten: € 15,00 ..........valt me reuze mee.

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift - that's why it's called the present!

fbm

Die voorbumperhoes kom ik wel meer tegen, maar ik zoek een grijze 850 achterbumper (sedan) die moeten er ook zijn, toch? Gaat in dit geval om een komplete achterbumper uit 1 stuk!  ;)

Heb deze ooit hier op het forum ook voorbij zien komen in een BLOG, maar weet niet meer welke!  :eusa_think:

Peter360

Nu mijn vraag, hoe monteer je zo'n ding? of moet ik dit aan de dealer overlaten?