Barst in voorruit & verzekeringsoplichters

Gestart door Lampje, 16-03-2011 09:52:40

Vorige topic - Volgende topic

T5turbo

Nu kende je daar iemand.
Vraag me af of ze dit anders ook zo makkelijk en snel opgelost zouden hebben.
Los van het feit dat dit niet zomaar mag......

Gefeliciteerd in iede rgeval met deze overwinning!  ;D
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift - that's why it's called the present!

KoningKuit

Citaat van: FGG op 16-03-2011 12:14:41
Check VKG eens, ik heb net alles overgezet naar VKG, laagste premie.

VKG vraagt aan mij €80 per maand. zit nu bij ditzo voor 63 en kan bij ohra voor om en na bij 45 euro

Lampje

Citaat van: blauweroffel op 16-03-2011 10:01:29
Volgens mij mag je de verzekering nu opzeggen: eenzijdige aanpassing door verz maatschappij.
Kun je mooi op zoek naar een andere

Daar staat vast een termijn voor. Ik heb idd op 5 januari een email gehad met een linkje naar mijnverzekeringsportaal.nl zeg maar dat er nieuws voor me was. Ik dacht vast een bericht dat ze een nieuwe groene kaart hebben verstuurd. Was nog wel zo braaf om een poging te doen om in te loggen maar dat lukte niet. Fout password. Boeien, dacht ik nog...

Die termijn om te reageren had ik dus royaal voorbij laten gaan. Heb de dame in kwestie nog wel gevraagd of ze even kon checken of ik in dat portaal dat bericht gelezen had. Nee, dat kon ze niet. Ah, dat is dus niet bepaald een goede invulling van uw zorgplicht. Veel reclameshit e.d. sturen per email naar dat portaal en dan verwachten dat ik dat allemaal lees?

Sorry meneer, dat snap ik niet, als u zo praat dat komen we niet uit dit probleem. Klopt, daarom wil ook direct uw baas spreken. U wordt teruggebeld. Nee, als u het niet erg vindt dan wacht ik wel even aan de telefoon... etc. etc.

daytonawim

Bijna alle maatschappijen doen moeilijk als je een oudere auto in de WA+ wilt hebben, zit bij de aegon en blijf
daar om die reden ook, maximale no claim op beide S70's en beide nog in de WA+

Betaal voor de blauwe 180 euro per half jaar en de zilveren 205 euro per half jaar, grappig is dat de blauwe nieuwer en duurder was dan de zilveren. (mischien iets met het gewicht ???)

Vraag dus altijd even naar de WA+ acceptatie ( auto 10 jaar uit betekend vaak gezeur)

T5turbo

Citaat van: Lampje op 16-03-2011 14:57:49
Citaat van: blauweroffel op 16-03-2011 10:01:29
Volgens mij mag je de verzekering nu opzeggen: eenzijdige aanpassing door verz maatschappij.
Kun je mooi op zoek naar een andere

Daar staat vast een termijn voor. Ik heb idd op 5 januari een email gehad met een linkje naar mijnverzekeringsportaal.nl zeg maar dat er nieuws voor me was. Ik dacht vast een bericht dat ze een nieuwe groene kaart hebben verstuurd. Was nog wel zo braaf om een poging te doen om in te loggen maar dat lukte niet. Fout password. Boeien, dacht ik nog...

Die termijn om te reageren had ik dus royaal voorbij laten gaan. Heb de dame in kwestie nog wel gevraagd of ze even kon checken of ik in dat portaal dat bericht gelezen had. Nee, dat kon ze niet. Ah, dat is dus niet bepaald een goede invulling van uw zorgplicht. Veel reclameshit e.d. sturen per email naar dat portaal en dan verwachten dat ik dat allemaal lees?

Sorry meneer, dat snap ik niet, als u zo praat dat komen we niet uit dit probleem. Klopt, daarom wil ook direct uw baas spreken. U wordt teruggebeld. Nee, als u het niet erg vindt dan wacht ik wel even aan de telefoon... etc. etc.

Hahahahaha, zo herkenbaar.......helaas....... ::)
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift - that's why it's called the present!

Lampje

Citaat van: T5turbo op 16-03-2011 14:54:27
Nu kende je daar iemand.
Vraag me af of ze dit anders ook zo makkelijk en snel opgelost zouden hebben.
Los van het feit dat dit niet zomaar mag......

Gefeliciteerd in iede rgeval met deze overwinning!  ;D

Dank je. Power to the people. Ik vond die actie van Youp over T-mobile ook tegek/super. Zei tegen mijn vrouw dat als ik mijn gelijk niet zou krijgen dat ik www.ookgedupeerddooraon.nl zou gaan oprichten. Gratis forum software erop en laat ze maar komen met die klachten.

Ze vond dat ik me niet zo druk moest maken. Mijn vrouw is wat onderdaniger dan ik (gelukkig  :laugh:)

http://www.nrcnext.nl/blog/2010/10/25/youp-vant-hek-brengt-t-mobile-imagoschade-toe/

Moet je eens kijken wat een schade!

T5turbo

Zo dan..... :eusa_sick:
Maar het is toch ook hoog tijd dat er eens iets aan gedaan wordt?  :evil:

JvW

Citaat van: FGG op 16-03-2011 14:49:25
Citaat van: JvW op 16-03-2011 13:26:57

Ik heb net ook even gekeken naar VKG, maar die haalt het niet bij De Noordhollandsche.
Ik ben nog geen goedkopere tegengekomen.

Maar kan die wel als je in Oost-Souburg woont?

Dat kan prima. Geen enkel probleem. De intermediair zit ook in Oost-Souburg. Ik betaal overigens voor de V70 WA+ en SVI € 15,07 per maand (Eigen risico € 135 en dagwaarde van € 5.800). Ik heb wel 80% korting en max. 20.000 km per jaar.

Sbv

Citaat van: daytonawim op 16-03-2011 14:58:57
Bijna alle maatschappijen doen moeilijk als je een oudere auto in de WA+ wilt hebben, zit bij de aegon en blijf
daar om die reden ook, maximale no claim op beide S70's en beide nog in de WA+

Betaal voor de blauwe 180 euro per half jaar en de zilveren 205 euro per half jaar, grappig is dat de blauwe nieuwer en duurder was dan de zilveren. (mischien iets met het gewicht ???)

Vraag dus altijd even naar de WA+ acceptatie ( auto 10 jaar uit betekend vaak gezeur)
Zowel de zwarte als de Saffron S70 zitten beide bij Interpolis volledig Casco, dacht rond de 57 euro per maand. Blijft een hoop geld, maar nadat de eerste zwarte S70 in de sloot gelegen heeft en eigenlijk het volledige aankoop bedrag terug ontvangen te hebben klagen we niet. Bij WA zal het jammer maar helaas zijn geweest

Red Devil

Zowel de V70 als de S70 zijn beide all-risk verzekerd. De meeste maatschappijen doen moeilijk bij oudere auto's. Er zijn er echter wel die ze gewoon casco willen verzekeren. Ik wil gewoon in geval van schade uitgekeerd krijgen en niet hoeven te wachten tot de schade eens een keer verhaald is.

Formeel mag men niet weigeren een auto caco te verzekeren indien de klant dit wenst. Ik ben zelf werkzaam bij een van de grootste tussenpersonen in Nederland, Meeùs Assurantien. Hier is het gewoon mogelijk, let wel. Ze zijn niet de goedkoopste, wel goede voorwaarden.

Gr.
ted

elianmars

CiteerWA + Volledig casco   Max. leeftijd voertuig is bij deze dekking 9 jaar.

::)

Onze Fiat is via Ohra WA + casco verzekerd voor minder dan het kost bij VKG met WA + beperkt casco  ;D

Red Devil

Kijk eens op de website van Lancyr. Hier kun je online de premie berekenen. Ik kom hier voor beide diesel rond de 50 euro uit, WA+casco, SVI en bonusbeschermer op basis van 75% korting. Ik weet niet wat een ieder er voor over heeft maar ik heb het er graag voor over. Lancyr is maar fractioneel duurder dan mijn huidige verzekering, maar daar is dan wel de personeelskorting in verrekend.

Gr.
ted

BBS

Wij hebben onze V70 casco (all-risk) verzekerd bij de ANWB. We hebben het nieuwste, auto assist.
De hele meuk zit erbij van de ANWB, woonplaats-, Nederland- en Europa service. Ook vervangend vervoer NL + Europa en dat ook voor de caravan/aanhangwagens.
Daar komt nog bij, mocht je pech krijgen in NL, en na het pechgeval is een vervolg reparatie noodzakelijk dan zijn de eerste €1000 voor rekening van de ANWB.
Voor dit alles betalen we € 64 per maand, kan wel goedkoper maar we hebben het hele pakket nu wel compleet. ;)

We hebben al een schade moeten declareren bij de ANWB, iemand vond het in December 2010 nodig om onze wagen aan de rechtervoorzijde te voorzien van een nieuw soort striping. (krassen) Schade was toch getaxeerd op zo'n 1200 Euro, en minus de eigen risico is alles netjes uitgekeerd.
Volvoloos....

MICHEL306

Boeven zijn het, ik betaalde 75 euro p/m en dacht hmm waarom krijg ik steeds van die reclame post binnen met bedragen van 30 40 euro...dus ik bellen en binnen 5 minuten was er 25 euro premie van af voor het zelfde pakket....wa plus casco nu dus 50 euro p/m.....toch een dikke 250 euro p/j extra voor wat anders over..

gr M

beezz

Citaat van: MICHEL306 op 18-03-2011 11:05:44
Boeven zijn het, ik betaalde 75 euro p/m en dacht hmm waarom krijg ik steeds van die reclame post binnen met bedragen van 30 40 euro...dus ik bellen en binnen 5 minuten was er 25 euro premie van af voor het zelfde pakket....wa plus casco nu dus 50 euro p/m.....toch een dikke 250 euro p/j extra voor wat anders over..

gr M

Ik heb het altijd al gezegd:  Banken en verzekeraars........de legale maffia van Nederland

Grtz beezz
T5 of T5R?  ===> RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!