Peter's 854R

Gestart door Peter360, 16-03-2011 15:48:09

Vorige topic - Volgende topic

elianmars

Citaat van: Peter360 op 17-03-2011 16:36:54
Ik ben niet van plan daar nog spuitwerk te gaan verrichten, maar als je het zou laten spuiten kan je er toch gewoon om heen spuiten?

En als een eventuele volgende eigenaar dat plakgeval niet mooi vindt en 'm er af haalt?  :eusa_think:

jrkalf

Citaat van: Peter360 op 17-03-2011 18:28:19
Had ternet Marc even gemaild of hij ze nog heeft en hoeveel dat kost, 170 euro voor alleen een pookknopje. Dat vind ik te duur, ik denk dat ik toch maar voor een grijze pookknop moet gaan. Of eentje van de sloop.

Het is ook geen alu pook van 3 tientjes. Maar met een beetje geduld op marktplaats en wat gebel naar demontage bedrijven moet je volgens mij rond, of net onder, de € 100,- toch wel kunnen slagen.

Het is duur, maar die pookjes zijn niet goedkoop.
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

Vulk

Anders een originele pook monteren.
Ik heb ook een volledig R-interieur, maar met een gewone pook. Echt storen doet het niet.

jrkalf

Citaat van: Peter360 op 17-03-2011 16:22:29
http://actuning.nl/catalog/product_info.php?products_id=1181
Dit embleem plakt toch op de lak? ik wil het onder het knipperlicht doen aan de zijkant onder het knipperlicht.
Je kan voor het Metalen embleem met dubbelzijdig tape gaan, kwaliteit is ongetwijfeld goed... maar ik vind hem redelijk duur. De eigenaar van dit forum, BEN, heeft op volvo-plaza.nl ook de verkoop van deze emblemen zonder dat ze van metaal zijn en deze plakken prima op de auto... en het prijsverschil is meer dan 15,-- ;D

Eland Links kijkend

Eland Rechts kijkend

De elanden moeten op allebei de logo's de andere kant op kijken zodat je altijd een vooruit kijkende eland opplakt op de juiste zijde van je auto.  :eusa_whistle:

2 logo's, bijna € 30,- bespaard :)
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

elianmars

Citaat van: jrkalf op 17-03-2011 20:45:12

2 logo's, bijna € 30,- bespaard :)

Kijk, dat kun je dan alvast opzij leggen voor de pookknop  ;D

Peter360

Ik moet ook een nieuwe uitlaat hebben, deze is nog nooit vernieuwd en lekt druppeltjes.

ulkeman

Citaat van: Peter360 op 17-03-2011 22:18:44
Ik moet ook een nieuwe uitlaat hebben, deze is nog nooit vernieuwd en lekt druppeltjes.

waar lekt die druppeltjes dan ?

ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

elianmars

De uitlaten van de 850 gaan eigenlijk nooit kapot.

ulkeman

hij lekt denk ik ook de druppels uit de einddemper.

ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

jrkalf

Citaat van: elianmars op 17-03-2011 22:25:43

De uitlaten van de 850 gaan eigenlijk nooit kapot.
Mijn ervaring is anders. Mijn standaard 850 T-5R uitlaat was toch echt stuk. Hij had een roest scheurtje precies op de aansluiting met de demper in het hoekje. Niet iets wat je makkelijk kan repareren door er een andere buis in te lassen.. Het was even dichtgesmeerd voor de APK en daarna vervangen voor een mooie RVS remus.
shRek is verkocht!
---

Peter360

Heb met een rode cirkel aangegeven waar hij lekt. Ik weet het, het is echt een stuk ROEST. Ik koop evengoed een ander deze is al 15 jaar oud en er zit beetje zwarte smurrie in eindstuk.

Daf46

Citaat van: Peter360 op 18-03-2011 17:27:58
http://oi53.tinypic.com/2iay6te.jpg
Heb met een rode cirkel aangegeven waar hij lekt. Ik weet het, het is echt een stuk ROEST. Ik koop evengoed een ander deze is al 15 jaar oud en er zit beetje zwarte smurrie in eindstuk.
Dat is toch gewoon water dat vanuit het eindstuk lekt ? Gewoon nieuw eindstuk opzetten  (als dat al nodig is ?) (Einddemper zit overigens voor de benzinetank)

MVeldhuis

hij lekt op je aansluiting van het sierstuk.
Je uitlaat gooit gewoon wat condenswater eruit en dat komt in je sierstuk en dat zie je.
Dit is geen apk afkeur, zelfs geen probleem, het is volkomen normaal.

Vulk

Ze gaan trouwens wel kapot, vraag maar aan Mehn. :)

maruska

zozo, wat staat je auto hoog dat je zo makkelijk een foto kunt maken van die plek ;D
wel weer mudflaps achter, netjes !
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R