0 - 100 in 7,6 seconden!

Gestart door Edwin, 28-04-2004 22:23:41

Vorige topic - Volgende topic

s©ub@

je moet je ruitensproeier bijvullen joh! :P

nette film Johann, en mooie results!
ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!

Edwin

Mooi filmpje Johann, ik zie dat jij  de camera niet in je linkerhand tussen wijsvinger en duim hoeft vast te houden.. :P Hij vliegt in ieder geval lekker snel naar de 100.
Ik vind die 7,6 sec. van mij ook niet onaardig voor een standaard auto. Veel auto's tegenwoordig halen de factoryspec's niet ;D

Wel grappig om te zien dat de schakelmomenten bij dezelfde toerentallen liggen ondankt het feit dat jij wel en ik niet gechipt ben. (op mijn filmpje stopt ie precies bij 100, maar op de "mastertape" schakel ik ook op bij 105 naar z'n 3. ;D

gr. Edwin.  8)

nOOb

Citaat van: s©ub@ op 29-04-2004 11:51:20
damn muc-users! ;D moet ik weer een plugin gaan downloaden <grmbl> :-\

:)

Da's dan natuuuurrrrrlliiijk weer WINDOWS. Voor alles een plug-innetje, een adje, een programmaatje, een bugje en een virusje. En uiteraard.......de dagelijkse updates . ;D WIN XP is net een gewonde......elke dag een plakkertje erop ( lees patch ). Neenee, dan toch MAC bovenal. :P

)()()sT

Zit met mn neus op de monitor, is de pagina niet te openen  >:( >:( >:(

Hopelijk is ie er gauw weer!  8)

)()()sT

Hmmmmm, ff vloeken helpt blijkbaar... 10 seconden later en hij is wel te openen... Ziet er goed uit, ik haal het niet met mn 20v :D

Edwin

Citaat van: Joozie op 29-04-2004 16:11:33
Hmmmmm, ff vloeken helpt blijkbaar... 10 seconden later en hij is wel te openen... Ziet er goed uit, ik haal het niet met mn 20v :D

Ik zou zo zeggen film het eens en laat ons ook meegenieten van jou RRRoffel. ;)

gr. Edwin.  8)

Reitse

Wel paar keer oefenen, ook met camera vasthouden. Eerste keer zag ik alleen wat bomen langskomen....
Maar netjes filmpje Edwin :D