Pelle stelt zich voor

Gestart door pct, 21-03-2011 09:49:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

pct

Nu had ik net een hele mail geschreven en is ie plots verdwenen. Dan nog maar een keer proberen voor te stellen:

Mijn naam is Pelle maar die naam had iemand anders van het forum al dus dan maar met mijn initialen. Ik heb een 240 en een 940 gehad en heb nu een v40. Ik moet eerlijk zeggen dat ik de 240 wel erg mooi vind, maar de wegligging en 5 cilinder van de 850 spreken me toch wat meer aan. Ook heb ik inmiddels mijn eigen zaak dus ga ik de 35% regel meepakken. Bovendien krijg ik eind van de zomer mijn derde kindje dus ga me nu serieus begeven in de wereld van de 850 (estate). Vandaar dat ik me na een aantal bezoekjes als gast toch maar even inschrijf en voorstel. Ik heb namelijk ook meteen vragen: Nu ik toch alles op de zaak ga gooien en mijn vriendin het verschil toch niet ziet (maar wel voelt haha), wil ik eigenlijk wel een snelle. Ik heb een aantal 2.0 T5's zien staan op marktplaats, maar weet niet hoeveel risico je daarmee loopt. Ze zijn per definitie geimporteerd en dat betekent toch meer onzekerheden lijkt me. Ik denk dat je geluk kunt hebben of niet... Of: je kunt de wijsheid en kennis van forumleden aanboren. Dus als iemand tips, aan- of afraders heeft houd ik me sterk aanbevolen. Ik zal zo ook even twee linkjes van advertenties op 'wie kent deze auto' zetten en hopelijk veel reacties krijgen. Alvast bedankt voor mogelijke inspanningen!

Pelle

Justin-850

Hallo Pelle,

Welkom op 't forum! Een 2.0 T5 is inderdaad wel wat risicovoller, maar als de onderhoudshistorie klopt en de auto is verder in een goede staat......why not? Er zijn hier zat forummers die je er vanalles over kunnen vertellen! Een aankoopkeuring is natuurlijk ook altijd een idee om wat meer zekerheid te krijgen ;)

In ieder geval veel plezier op het forum en we rekenen er natuurlijk wel op dat je even wat foto's plaatst als je "roffel" er is ;) :D

Gr. Justin

henry classic v70

Welkom Pelle,

Ik zou zeggen lees je goed in wat je eventueel kan verwachten en wat de knelpunten zouden kunnen zijn bij zo'n t-5R.
De aankooptopic's heb je waarschijnlijk al helemaal doorgelezen... en je kunt natuurlijk altijd een ervaren t-5R of R liefhebber mee vragen als je gaat kijken bijv.
600.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
265.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

pwaes

he grappig, een naamgenoot, zoveel Pelle's kom je niet tegen  8)

Veel (lees)plezier hier

FGG

Citaat van: pwaes op 21-03-2011 15:34:27
he grappig, een naamgenoot, zoveel Pelle's kom je niet tegen

Genoeg:


Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think: