Baxie's T5

Gestart door baxie, 30-04-2004 14:42:22

Vorige topic - Volgende topic

cornelisan

hey, pracht bak!! is zo'n boordcomputer makkelijk in te bouwen? das samen met cruise control nl t enige wat mijne niet heeft:-(

fearless

Citaat van: cornelisan op 04-09-2004 17:23:05
hey, pracht bak!! is zo'n boordcomputer makkelijk in te bouwen? das samen met cruise control nl t enige wat mijne niet heeft:-(

Is zeker een mooie auto, en volgens mij valt dat inbouwen wel mee, heb die beide dingen ook nog niet.  ;D

wepster

strakke bak kerel maar sta je niet aan de verkeerde kant het stuur zit normaal toch links of is het een engelse (gnifel gnifel) maar hij is wel topie om te zien

greets wepster

Yackall

Fraai automobiel! Veel plezier ermee.

TsandeR

Citaat van: wepster op 12-09-2004 06:27:59
strakke bak kerel maar sta je niet aan de verkeerde kant het stuur zit normaal toch links of is het een engelse (gnifel gnifel) maar hij is wel topie om te zien

greets wepster

tja maar als je zo'n mooie auto op de foto zet moet je er dus niet voor gaan staan.. het oog valt toch eerst op de auto 8)

al zegt de fotograaf ;D

Fearless850

Coole  Roffel.....

erg mooi gedaan  ;D

ik ben nog op zoek naar Titan velgen, kon je ze voor een redelijke prijs aanschaffen ? mooie zijn lastig te vinden.

I AM A VIKING !!!

whachamacollit

Kijk das een mooi plaatje,ik heb er al honderden gezien en word dan toch hebberig,zo een auto moet je toch hebben?gefeliciteerd met je keuze en welkom bij de club van volvofools

"Is het sap het knijpen waard"

baxie

Citaat van: Fearless850 op 27-09-2004 03:12:04
Coole  Roffel.....

erg mooi gedaan  ;D

ik ben nog op zoek naar Titan velgen, kon je ze voor een redelijke prijs aanschaffen ? mooie zijn lastig te vinden.

Titans vind je niet zo makkelijk!
Ik zelf heb er 900 eurie voor betaald met zo goed als nieuwe banden erop. Inmiddels zit er ook een t5r achterspoiler er op 8) Dit staat echt SUPER!!

BenC70ES

Je 850 ziet er inderdaad heel goed uit... smaakvolle veranderingen  8)

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!