mistlamp glas

Gestart door Serge, 27-04-2004 16:06:36

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Serge

Hey,

Via de zoek kwam ik aan de weet dat een mistlamp unit 110 euros kost :-S

Ik heb een 1992 GLT, dus die met de brede, rechthoekige mistlichten.  De mistlamp brandt nog, alleen is het glas compleet stuk.

Weet iemand of het glas apart kan vervangen worden? Zou een slok kunnen schelen lijkt me  :-\


Alvast dank!
W h e n   i n   d o u b t,   t e l l   t h e   t r u t h.  (Mark Twain)

Reitse

Kan ongetwijfeld, maar ik vrees dat de dealer je dat glas niet los gaat leveren. En probeer es een mistlamp bij een sloper te vinden (wachtlijsten...).

Emiel

Dat glas is niet los te leveren helaas, die mistlamp word als 1 geheel geleverd. Ik heb nog wel een rechter mistlamp liggen zonder fittinghuis, dus met heel glas, mag je zo op komen halen......

Emiel :)

ed

Om defecte mistlampen te voorkomen kun je er plastic folie overheen plakken. Kleine steentjes slaan dan net niet het glas stuk. Doordat de mistlampen zo laag hangen gaan ze ook snel stuk.
Doorzichtig zelfplakken kaftpapier werkt prima.

Ed
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

denkweb

ik moet afkloppen, ze zijn eerder versleten als kapot geloof ik!

Reitse


denkweb

ondoorzichtig geworden ;-)

ed

God$%@&omme, kijk ik net na het boodschappen doen naar mijn mistlamp, zit er gewoon een ster in. Alsof de duvel ermee speelt. Net nadat ik er plastic op had gedaan. Zou het dan juist helpen om het glas te laten breken?
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

ed

#8
Ik zit nu even op een onderdelen leverancier te kijken, kost zo'n lamp echt 240 dollar voor een V70?? Dat zou toch te gek zijn!
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

denkweb

das een set van 2 stuks denk ik!


(enneh, dat was gebroken wit plastic zeker!)

ed

Nee, was echt per stuk (http://208.233.99.171/trollhattan/)
In de PDF van Wagner & gunther staan ze echter weer voor 88 euro. Er is nog hoop!

Eigenlijk is het nu gebroken doorzichtig plastic!
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

konniekip

Ik sloeg ook stijl achterover toen ik mn mistlamp voor 110 pleuro liet vervangen. Gewoon bijna 250 gulden voor zo'n prul. Daar koop je gewoon een designlamp voor in je woonkamer..