Zwarte Estate van Luc, de BMW en de Cabriolet

Gestart door Luc, 31-03-2011 03:35:42

Vorige topic - Volgende topic

pwberg

Pfff, heftig.

Sterkte ermee, ook voor de rest van de familie....
(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

)()()sT

Gadverdamme Luc,

Wat een triest nieuws. Heel veel sterkte de komende tijd. Zorg maar goed voor je moeder, voor zover je kunt.

Heel veel sterkte...!

UserID6342

Gadver Luc, dit zijn de duidelijk mindere berichten :(.  Heel veel sterkte gewenst aankomende tijd.

The Demon

Luc, probeer positief naar je moeder te blijven dat zal haar kracht geven en dat heeft ze nodig.
Toen mijn moeder de diagnose kanker kreeg zei ze letterlijk:"Hier ga ik tegen vechten!" De arts zei toen:"Dat is 50% van de genezing (voor zover daar sprake van is), de rest moeten wij hier doen".

Met de positieve instelling die zij had, samen met onze positieve steun, heeft zij dik 5 jaar extra gekregen in redelijke gezondheid.

Ik hoop dat jullie diezelfde positieve kracht kunnen vinden.

Groet,
The Demon.

rogerV701998

GeertG

LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

Galactica

Jeetje.Dat zijn mindere berichten.
Heel veel sterkte toegewenst.

martijn.

big ben

elianmars

Pffffff........ Ik word er stil van.

Sterkte!  :-\

)()()sT

Citaat van: Luc op 10-01-2013 03:04:25
Uiteraard ben ik zoveel mogelijk bij mam, hetzelfde geldt voor de rest van de familie.
Vanmiddag hebben we ruim een uur met een oncoloog in opleiding gepraat, die jongen maakte gewoon tijd voor ons. De arts die m ook zn omgang met patienten in de rest van zn training en daarna carriere moet bijbrengen had geen tijd, schijnbaar. Is zelfs niet bij mam op de kamer geweest. Arrogante lul.

Dit hoor je zo vaak, ongelofelijk. Ik snap best dat die mensen niet te zeer emotioneel verbonden moeten zijn met de "klant" want dan heb je geen leven, maar een beetje assertief mogen ze wel zijn.
Toen mijn moeder in het ziekenhuis lag mocht ze zomaar ineens naar huis. Dit werd gewoon even gemeld en verder had de cardioloog op dat moment geen tijd toen pa om een toelichting vroeg, dag mevrouw-meneer.
Later bleek gewoon dat er niks meer te doen was en dat moeten ze geweten hebben. Twee maanden later stapte ze er tussenuit (wat overigens morgen alweer 4 jaar geleden is, wat gaat de tijd toch snel).

Wederom sterkte en kracht toegewenst.

Douwe

Rillingen en kippenvel.....

Heel veel sterkte toegewenst de komende periode.
"If life is just a highway, then the soul is just a car"
Volvo 242  2.0 LPG Automaat 1974
Volvo 245 V6  LPG  Automaat 1978
Volvo 854 2.5 20v Handbak 1992
Volvo 854  2.3 T5   Automaat 1995
Volvo 855 2.5 10v LPG G3 Handbak1996

robert31

Bah, wat een naar bericht. Hoor je helaas veel te vaak.
Sterkte gewenst!
Rob

Broabander

Luc, ontzettend veel sterkte toegewenst vanavond. Ik hoop dat jullie op een waardige manier afscheid van elkaar kunnen nemen. :(
EX: 1995 Volvo 854 2.5 10V LPG

Eindstand (07-03-2013): 650.000

Nu: '04 VW Polo 1.4 Aut.

StefanCJ

Luc, Mirthe, ontzettend veel sterkte gewenst!