Verlagingsveren perikelen.

Gestart door BBS, 16-04-2011 16:27:16

Vorige topic - Volgende topic

BBS

Roffelaars,

Ik kwam deze veren tegen in een onderdelen aangeboden sectie van het forum:
Citeer
Ik heb nog een setje achterveren liggen komen onder mijn auto vandaan vond hem te laag heb er nu -20mm onder.

Contact opgenomen met de adverteerder, waarin ik aangaf dat ik verlagingsveren zoek voor de voorzijde van de wagen.
Dit kwam terug als antwoord:

CiteerVolgens mij gaat dat niet passen die veren zijn totaal anders volgens mij.
Anders moet je even aan iemand die het zeker weet vragen ;)

Kan iemand uitsluitsel geven, of de veren die oorspronkelijk bedoelt waren voor de achterkant van een wagen ook aan de voorkant van de wagen gemonteerd kunnen worden ??? Zodat de voorkant verlaagd wordt?
Volvoloos....

Vulk

Past niet!

Binnenkort heb ik wel een setje verlagingsveren over. -35 of - 20mm (vermoedelijk de laatste).

Teddy81

LQDI

Citaat van: Vulk op 16-04-2011 17:03:31
Past niet!

Binnenkort heb ik wel een setje verlagingsveren over. -35 of - 20mm (vermoedelijk de laatste).

Voor voor of achter?

Vulk

Vooraan. Overigens zitten ze terug onder mijn auto wegens een 'pok' die ik had met de -35mm veren.
Nu heb ik terug de -20mm er onder zitten dus ik moet maar verder op zoek.

francois

als je de 35 weg doet mail me even

grfr

Vulk

De pok lag aan een losse subframebout.
De -35 komt terug onder de auto dus, hopelijk gaat alles goed. :)

The Demon

Heb je nu die -20 over?

Als Ja heb ik wel intresse.

Groet,
The Demon.

Vulk

Die - 20 heb ik over als de -35 nu werken zonder gezeik. Beschikbaar vanaf midden juni.
Ik zoek me dan wel een setje originele veren om eventueel jaarlijks door de keuring te komen.

BBS

PPPFFFFFFFFFFFFFF KUCH KUCH....

Even stof van mijn eigen topic afblazen....

Omdat mijn roffel van voor hoger staat dan van achter, mede door de verlaagde "R" nivomaten, moet de voorkant straks ook naar beneden.
Nu wil dat ik ook 17" wielen wil hebben met 215/45/17 banden erop.
Stel dat ik verlagings veren aanschaf van -4 cm, loop ik dan het risico dat de wagen lager komt te staan (bijv -5cm?) door het hogere gewicht van de AWD aandrijflijn?

En moeten er ook stuur uitslag begrenzers gemonteerd worden?
Volvoloos....