Virus?

Gestart door VliegendeBaksteen, 04-05-2004 22:40:38

Vorige topic - Volgende topic

konniekip

Blaricum of Laren?

s©ub@

ik zat meer aan amerongen te denken konnie
(ook een prijsvraag?) ;D
ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!

konniekip

Ingrid

Citaat van: s©ub@ op 07-05-2004 12:57:55

(ook een prijsvraag?) ;D

O jee, ben ik dan de wisseltrofee... Enne Scuba, jij bent uitgesloten van deelname  ;)
Volvo is a girls best friend...

mehn

Citaat van: Ingrid op 07-05-2004 13:11:19
O jee, ben ik dan de wisseltrofee... Enne Scuba, jij bent uitgesloten van deelname  ;)

Even tussendoor, hoe is het met de bumper?

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Ingrid

[Even tussendoor, hoe is het met de bumper?
Citeer

Gaat goed hoop ik, staat nu precies op dit moment bij de spuiter. Morgen kan ik hem weer ophalen en het resultaat zien: spoiler + bumper in de lak + portier en zijscherm uitgedeukt en ook nieuw in de lak
Volvo is a girls best friend...

VliegendeBaksteen

Citaat van: Ingrid op 07-05-2004 12:55:49
Ik kan m'n omgeving niet meer aansteken, ik geloof dat ik in Volvo-dorp nummer 1 woon in Nederland. In iedere straat staan er wel 3  ;D

Dat kan ik beamen. Ben woensdag nog door Amerongen gereden en inderdaad; een hoop Volvo's. Ook in m'n oude home town Wageningen trouwens  ;).

Aan de andere kant: als er in iedere straat drie staan, telt Amerongen negen Volvo-rijders  ;D

Reitse

Ik merk het al, niet veel mensen uit Haren (Groningen) ;D

LekkeRRRR

Haren? Moet je daar niet met een doos petten naar toe?
;)/jan

Pretorian

Het valt hier in het Gorkumse wel mee met het "Volvo virus" maar ben zelf aangestoken door Jacco850. Na 1 terugrit uit het Noord Limburgse Arcen was ik verkocht ;D
If you want the job done right, hire a professional!          Volvo 850 Club lidnummer 0703300

Jacco850

Jacco850 heeft mij ook aangestoken, ik wilde eigenlijk niet in een 850. Nu rijden we ruim een jaar in zo'n fijne roffel en ik wil geen andere auto meer!!!!

Groetjes Mireille.

KIM

Ben ooit aangestoken door mijn schoonvader en heb nu mijn 2e Volvo. Mijn schoonvader rijdt tegenwoordig in een semi-klassieke 242. Mijn zwager heeft net een 850 10V estate gekocht een ander zwager wacht op zn V50.
Ik merk op mijn werk ook een groei in het aantal Volvo's; vooral sinds ik 850 rij.
Ik weet niet of het een virus is; het is bij mij in ieder geval wel ongeneeslijk. Ze krijgen mij niet meer in een ander merk.

Reitse

Is het niet andersom? Volvo is het medicijn tegen de ziekte van andere merken?

855-Champagne

Ja mensen gaat niet goed hoor Volvo moet wel een beetje exclusief zijn straks rijd iedereen in zo'n ding, en krijg je van die Golf en Opel gastjes die in zo'n ding rijden.
Dus bestrijden dat virus.

FranKTM

hoi,
Ik zit hier al een poosje op het forum,
de reden waarom ik een 850 t5 heb gekocht is,
dat het een beetje in de familie zit. Aangestoken met het volvo virus.
850 vind ik dan weer het mooiere model uit die tijd  :eusa_dance:

Mijn vader rijd momenteel een 960 estate, daarvoor een 240 estate gehad,
en begonnen met een amazone.
Daartussen wel andere merken gehad maargoed.
komt altijd weer bij het zelfde merk uit  :eusa_clap:

Mijn opa rijd een 940, 1e eigenaar. Opzich wel grappig.

hoe zit dat bij jullie?
Ook aangestoken door dat virus of een "eigen" keuze?