19 juni vermogenstestdag

Gestart door jaap, 05-05-2004 22:18:12

Vorige topic - Volgende topic

BartT5R

Op de ring is het nog te doen op dit moment, ze zijn daar nog niet volop bezig. Ik kan echter niet mee want ik moet werken tot 12h, maar kom nadien ook naar Roosendaal, om een pintje te drinken.
Ex 855 T-5R, ET chip, Ferrita 3"DP, K&N, Powerflex, Reverse IC, Mstation 80GB, Veerpootbrug.

TTT242

Citaat van: Entuscan op 04-06-2004 21:46:32
Alsof GIJ dan al wakker zijt ;)

Toch wel, ben nog wakker van de dag ervoor ;)
V70 Classic 2.5T LPT LPI  >>> V70N T5 Lpi Black Sapphire

TTT242

Zal om 7h45 - 7h50 in Tessenderlo E313 parking Fina tankstation wachten.
V70 Classic 2.5T LPT LPI  >>> V70N T5 Lpi Black Sapphire

denkweb

Omdat het vermogen en koppel van mijn auto zo hoog ligt zal ik de rollenbank niet beschadigen, ok? Ik laat deze meeting verstek gaan. Prettige dag allemaal en MEET ze!

M a r c

Zijn er ook nog mensen die naar Oudehaske gaan? Ik heb inmiddels al redelijk wat aanmeldingen voor de bank in Goes, echter nog geeneen voor Oudehaske.... Zou erg jammer zijn als Jaap helemaal voor niks tijd en energie in de organisatie aldaar gestoken heeft.
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Entuscan

Citaat van: Ludo op 04-06-2004 22:48:05
okee, de limburgers rijden dus via de E313 naar Antwerpen, vervolgens de A12 naar Woensdrecht waar BartT5R en Noob kunnen aansluiten, en eventueel anderen, (wel even aangeven waar), vervolgens verder naar Goes via de A256 (?)

Entu om 7.30uur bij de oprit van de autobaan Wiemesmeer.

Citaat van: TTT242 op 05-06-2004 16:35:29
Zal om 7h45 - 7h50 in Tessenderlo E313 parking Fina tankstation wachten.

Ludo ik denk dat we beter aan't tankstation (totalfina is dat als ik me niet vergis) ff samenkomen
Ik ga om 7u30 ne maat van mij oppikken in Genk, dan kom ik aan afrit 31 der op maar daar is nks meer waar ge ff kunt staan. Daar hebben ze nu aan de op en afrit lichten gezet.
Aan't tankstation is plaats genoeg ;)
Who needs RyanAir when you can fly Volvo R ....
--------------------------------------------------------------

BenC70ES

Voor mij is 't maar een 95km deze keer  :D maar ga wel enkel zien...    laat nog wel iets weten voor eventueel aan te pikken in Antwerpen.  :)

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

Reitse

Voordat het hier helemaal belgië boven wordt ;) Wie gaan er naar Oudehaske en wie laat z'n auto rollen? Gezien m'n recente problemen en de slechte keerring zet ik de GLT er écht niet op maar kom wel heel graag kijken, Goes is enkele reis al bijna halve dag rijden...

Rudi

Wil wel langskomen maar mag niet rollen ben geen lid remember ;) en ikke AT hebben :)
Dr.Go-Fast...

BartT5R

Wie komt er nadien nog naar Roosendaal?
Ex 855 T-5R, ET chip, Ferrita 3"DP, K&N, Powerflex, Reverse IC, Mstation 80GB, Veerpootbrug.

ed

Als ik kom ga ik zeker naar Oudehaske. Ik weet echter nog niet zeker of ik kan de 19e. Het rollen laat ik deze keer aan mij voorbij gaan.
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

marcelV70R

voor mij geld hetzelfde, kom als ik tijd(thuis)ben en ga niet rollen.
heb ik vorig jaar al laten doen en heb nix veranderd aan de auto, dus zal nog wel dezelfde waardes hebben!

hunter2

mag ik ook komen met mijn 850 glt dirttrack racer.
als die dan weer heel is of niet weer stuk is.
heb nu 20 kleppen krom.
zal van de week er een andere motor in hangen.
HUNTER PARTS

nOOb

Citaat van: Ludo op 04-06-2004 22:48:05
okee, de limburgers rijden dus via de E313 naar Antwerpen, vervolgens de A12 naar Woensdrecht waar BartT5R en Noob kunnen aansluiten, en eventueel anderen, (wel even aangeven waar), vervolgens verder naar Goes via de A256 (?)

Ludo,
Kan er niet 's morgens nog niet bijzijn, maar kom 's middags naar Goes ( rond een uur of  2 ).
Misschien rijdt Bart dan ook mee .

gr. Nico

BartT5R

Citeer

Ludo,
Kan er niet 's morgens nog niet bijzijn, maar kom 's middags naar Goes ( rond een uur of  2 ).
Misschien rijdt Bart dan ook mee .

gr. Nico
Citeer

Nico,
moet thuis nog ff overleggen, laat het je wel weten, hoe gaan we het praktisch aanpakken om nadien met z'n allen iets te gaan eten in Roosendaal? Ik ben voorstander te parkeren op de nieuwe markt en iets te nuttigen op de oude markt.

Bart