zit er ook 'n opening richting de motorruimte voor mijn + kabel

Gestart door phenex, 25-12-2007 15:27:58

Vorige topic - Volgende topic

phenex

weet iemand of er ook 'n opening richting de motorruimte zit voor mijn + kabel?(tbv versterker)
of moet ik er zelf 1 boren?

alvast bedankt ;)

Thys

Er is een doorvoer aan de bestuurderskant.
(foto geleend uit het cruise control-topic)

Onder de rembekrachtiger zit een rubber tule met 3 doorgangen, waarvan er waarschijnlijk nog wel 1 of 2 vrij zijn. Het uiteinde snijd je af, en daar voer je de draad doorheen.

Onder het stuur verwijder je met een torx-sleutel de afdekplaat, en dan kun je links de draad weer oppikken.

Succes!

phenex

StefanCJ

Zit die thule bij een S70 op een andere plek? Ik kan het niet vinden en ook niet iets wat er op zou kunnen lijken (en ook niets iets waarvan ik denk dat ik daar de + kabel voor versterker door kan pielen).

Grtz.

)()()sT

Recht zit er i.i.g. wel eentje; daar heb ik de vacuümslang voor de turbodrukmeter doorheen geduwd.

StefanCJ

)()()sT

StefanCJ

Haha, ik dacht, ik vraag het maar voor de zekerheid, anders sta ik van 10.30 tot 17.00 dat ding te zoeken aan de verkeerde kant. Het zonnetje schijnt wel, maar toch ;).

)()()sT

Ik kan even niet kijken want ik heb de V70 niet bij...
Ik dacht in de hoek, eigenlijk achter dat koppelblok van de LPi.

volvlo

Citaat van: StefanCJ op 07-04-2011 10:17:25
Zit die thule bij een S70 op een andere plek? Ik kan het niet vinden en ook niet iets wat er op zou kunnen lijken (en ook niets iets waarvan ik denk dat ik daar de + kabel voor versterker door kan pielen).

Grtz.

Bij mijn S70 (1998) zit hij wel degelijk op die plaats alleen is hij niet zo gemakkelijk zichtbaar.
De openingen zijn wel smal voor een dikke + kabel maar het doorvoeren kan wel op deze plek.

Groeten
Alex

volvlo

Misschien kan je anders eerst (wat THYS al zei) de afdekplaat onder je stuur verwijderen om een idee te krijgen waar je onder de motorkap ongeveer moet gaan zoeken.

succes

-D©©©L-

Het is even zoeken welke kabel het nou is op de foto, hij loopt over de geribbelde kabelbeeschermer van de drukschakelaar.

(klik voor hi-res)

StefanCJ

Thanks allemaal, ik had ook al vanonder het stuur bekeken maar kon het niet vinden (er zit ook een hoop isolatie voor). Joost, die plek die je zei had ik al gevonden. Gaat prima via die kant, van de week de boel even aansluiten.

:)