kachel schoepenrad kaduuk!

Gestart door whachamacollit, 31-05-2004 23:00:03

Vorige topic - Volgende topic

whachamacollit

Vandaag begaf onder luid geratel en gekraak mijn schoepenrad van de kachelmotor het.
Hele ding in brokken en gelukkig kon ik de stukken plastic later uit de buizen halen.
Nu op zoek naar een nieuwe,hoop dat het niet te warm word komende dagen want dan smelt ik.
Via marktplaats een tweedehands voor 85 euro aangeboden gekregen maar ik wacht dan nog maar even... :o

"Is het sap het knijpen waard"

ed

Nieuw is heel erg duur, ik geloof iets van 3-400 euro!

Is het toeval dat hij stuk is, of heeft dat iets met je reparatie aktie te maken?
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

whachamacollit

lol het heeft in zoverre iet met de reparatie actie te maken dat hij nu veel harder draaide en ik denk dat er een haarscheurtje in het plastic heeft gezeten want deed het prima en opeens vloog hij in brokken.Prijs is 385 euro bij de dealer!!aargh echt niet normaal meer,ik zoek gewoon verder.

konniekip

ruim 850 gulden voor zo'n simpel buisventilatortje? ARGH

Wat kost ie op de sloop?

s©ub@

boy geenacker in nijmegen heeft zo'n ding liggen voor €45,- ;D
(als we het tenminste over een compleet kachelmotortje hebben)

rima, elferink & marans heb ik nog niet eens meer gebeld...
ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!

s©ub@

... als je HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL snel reageert kan ik er mijn vrouw nog langs sturen om um op te pikken...

moet je wel ff binnen nu en een uur bellen, dan ligt ie vanavond in helmond. telefoonnummer is 0645896128, ik hoor het wel

whachamacollit

Aah thx scub@ das echt heel erg aardig dat je er naar gezocht hebt en er nog een gevonden hebt ook! dikke kus op je voorhoofd hehe,ik laat je gauw weten wanneer ik hem kan ophalen SUPERRRR!!!!!
(laat me weten wanneer ik iet terug kan doen,groets)

s©ub@

mijn vrouw ging proberen om hem vanmiddag nog mee te nemen; anders is ie morgen begin van de avond in Helmond... :)

zo gauw als ie hier ligt maak ik er ff een pic van zodat je weet dat het de goede is...  ik heb gevraagd om een witte; maar er scheen geen verschil in te zitten. mocht ie dus niet goed zijn word ie nog ff omgeruild ;)

cya

thecrew

Zonder een discussie op gang te brengen, ik vind het wel aardig om te lezen dat een aantal leden elkaar ZO helpen. 8)

mehn

Citaat van: thecrew op 01-06-2004 16:55:17
ik vind het wel aardig om te lezen dat een aantal leden elkaar ZO helpen. 8)

Idd, dit lijkt op...what shall I call it...een vriendendienst!  ;D

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

s©ub@

jongens; mario heeft gewoon wel gelijk, ik had beter via pb met "die-man-met-moeilijke-naam" contact kunnen leggen; maar het gig ff zo rap; de communicatie naar mijn vrouw met haar strakke schema en dan nog whachamacollit (copy paste werkt! ;D) die contact op moest nemen dat ik het in mijn enthousiasme hier op het forum heb geplaatst ipv een pb...

daarom ook mijn opmerking "sorry mario"...
zat van mij uit geen verkeerde smaak aan; had misschien ook nog een knipoogje bij gemogen omdat ik eigenlijk stiekem wel weet dat ik het via pb had moeten doen...

maar goed; past ships...

whachamacollit heeft een nieuw motortje (om 19:00 uur is het hier; het is gelukt) en iedereen weet nu dat ze tweede hands een fractie kosten van nieuw, prachtig toch? ;D

... en mocht ik ooit een keer aangereden worden op de A5 kan ik whachamacollit bellen dat ie me kan komen halen ;)

s©ub@

Citaat van: denkweb op 01-06-2004 18:59:29
WD-40?

CiteerHele ding in brokken en gelukkig kon ik de stukken plastic later uit de buizen halen.

en wat doe jij dan in zo'n geval met WD-40? die luchtbuizen insprayen zodat je er makkelijker met je arm inkunt ofzo? ;D
zit je de aankomende weken nog onder de spetters WD-40 als je je blower aan durft te zetten... <grin>

whachamacollit

He He,wat ben ik blij dat er zulke mensen bestaan als scuba en mario,het is een prachtige symbiose zoals die in de natuur ook veelvuldig voorkomt.
Natuurlijk moeten de processen gereguleerd worden en in clubverband al helemaal,maar het leuke is dat een aantal zaken slecht binnen de noodzakelijke regelgeving gedeien.
Spontaniteit is de krachtbron van hulpvaardigheid en scuba is behept met een meer dan modale hoeveelheid van beide elementen en kon (gelukkig) niet anders dan doen wat hij deed,en heeft mij enorm geholpen.
Mario doet zijn taak binnen het forum op een perfecte wijze en is nooit aan te wijzen geweest als machtswellusteling of plezierbedervende factor op dit forum.
Het kan natuurlijk ook niet zo zijn dat dit een tweede marktplaats wordt en er moet een grote mate van objectiviteit en onafhankelijkheid zijn zonder welke finacieele of  commercieele inmenging dan ook.
Kortom ik ben blij dat de dingen zo gegaan zijn zoals ze zijn gegaan,dit soort zaakjes zijn de WD40 van de samenleving,maar laat het niet meer gebeuren!
vriendelijke en schuldbewuste groet
whachamacollit.