LPI - G3 ??

Gestart door paul-r, 14-05-2004 14:12:18

Vorige topic - Volgende topic

paul-r

Waarschijnijk staat het antwoord op deze vraag (vragen) wel ergens in het zoeksysteem. Ik maak het mezelf iets makkelijker en stel hem dus maar opnieuw: Wat is het verschil tussen LPI en G3? Ik overweeg mijn 850T5 op gas te gaan laten rijden. Heb al een prijsopgave gedaan bij Mesman (toch nog 2450 euro zonder extra injectoren). Mijn auto is uit 1995 (modeljaar '96) en er kan dus een LPI installatie van Vialle in. Maar is dit dan direct een G3 installatie?
Hoe is de ervaring van turbo rijders op gas?

Paul

Peth©oni

Lijkt me een duidelijk antwoord, had inderdaad ook met de zoekfunctie bereikt kunnen worden.

Opgelost

kikiriki

Hoi

Mijn volvo 850 2.5 20v uit 1994 heeft al LPG onderbouw (een vitalle) installatie.
Ik vraag mij af of het mogelijk is om deze installatie om te zetten in en G3 installatie..voor zover ik het weet zou allen de computer enige aanpassingen moeten aangaan..toch?

Ik hoor het van jullie?

Bedankt

Peth©oni

Zoals ik hierboven al meldde, er zijn verschillende topics geweest over G3 en LPG en ook over ombouw met de restricties waar de auto aan moet voldoen, dus ik zou zeggen ZOEKFUNCTIE en door lezen.....