We hebben er 1

Gestart door Dicks850, 29-07-2011 14:13:19

Vorige topic - Volgende topic

henry classic v70

Citaat van: Dicks850 op 29-07-2011 14:13:19

Een behoorlijke tijd terug een 850 weggedaan :o, dit is altijd blijven wringen, en mijn geweten maakte overuren, s'nachts zweten, en veel naar het toilet, pilletje hier en een pilletje daar, dokter bezoeken enz. enz. foto's laten maken om te controleren of ik nog wel normaal functioneerde, daar waren twijfels over. Toen hebben ze me weer los gelaten, ik moest alles zelf verwerken. Totaal verward, een VW Golf, en een Ford Mondeo gehad, en als donderslag bij heldere hemel, op de laatste dag van onze vakantie, ik raakte met mijn hoofd een balk in de schuur, en het leek wel dat alles weer op zijn plaats schoot, ik dacht, er moet een 850 terug komen, en wat blijkt, mijn vrouw was het er nog mee eens ook ;D  ;)

......... en ze leefden nog lang en gelukkig ;D
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

daytonawim

Pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff, 17.18 uur en NOG geen FOTO's

volvotje850

Naar die auto ben ik ook wezen kijken en zag er inderdaad erg netjes uit (alleen de radio  :eusa_doh: ).Tot ik mijn huidige op marktplaats tegenkwam,anders was hij al aan mij verkocht  ;D

Veel plezier met de auto en op het forum.Je eerste bericht is wel erg leuk om te lezen.

Waar blijven de foto's nu??

Ferry Jacobs

Goed verhaal! Ik ben hier gekomen om de foto's te zien, heb ik een pagina gemist?  :eusa_whistle:

Boeijke

Die is nog met een grote smile op z'n gezicht rondjes aan het rijden.

knip

Citaat van: Dicks850 op 29-07-2011 14:13:19
Ik heb vandaag een Volvo 850, 2.5 10V (B5252) automaat, donkerblauw metallic, 276.000 km gekocht.

1e eigenaar, volledig onderhouden van nieuw tot nu, door Volvo de Beemd te Eindhoven, incl. boekjes enz. en rijd fantastisch.

Een behoorlijke tijd terug een 850 weggedaan :o, dit is altijd blijven wringen, en mijn geweten maakte overuren, s'nachts zweten, en veel naar het toilet, pilletje hier en een pilletje daar, dokter bezoeken enz. enz. foto's laten maken om te controleren of ik nog wel normaal functioneerde, daar waren twijfels over. Toen hebben ze me weer los gelaten, ik moest alles zelf verwerken. Totaal verward, een VW Golf, en een Ford Mondeo gehad, en als donderslag bij heldere hemel, op de laatste dag van onze vakantie, ik raakte met mijn hoofd een balk in de schuur, en het leek wel dat alles weer op zijn plaats schoot, ik dacht, er moet een 850 terug komen, en wat blijkt, mijn vrouw was het er nog mee eens ook ;D  ;)

het zat hem al zo tegen,dat waarschijnlijk nu de pinautomaat het niet doet... :eusa_pray: :eusa_pray: ;D

wimped

;D :eusa_clap: :eusa_wall:

Geen geld meer voor benzine?

GEFELICITEERD

wim

Piere

Citaat van: Boeijke op 29-07-2011 18:14:41
Die is nog met een grote smile op z'n gezicht rondjes aan het rijden.

Hoogstwaarschijnlijk ;D
Some people get all the Breaks, Volvo's got just what it takes.

http://plsvolvoprojects.blogspot.com/

daytonawim

Of heeft ie een klap op z'n kop gehad en nu geen centjes en geen auto meer ?

maruska

en maar wachten... hoopvol komen de foto's vanzelf... ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Dicks850

Nou net terug van proefrijden, er was al een bericht van vermissing uitgegaan van thuis uit. 112 wist te vertellen dat het vast en zeker aan de Volvo zou liggen, en dat ze thuis nog maar een paar uurtjes moesten wachten! Nou ik kom thuis, blij :eusa_dance: .....was ik dan, mijn vrouw pakte mij innig vast, en vroeg ??? om de autosleutels :o, ik kon nog net in de auto springen om mee te rijden, dat was pas een fijne proefrit :eusa_whistle:

O ja, bijna vergeten de foto's, van de auto dan ;D

Dicks850

Echt zo erg, ik doe in meubels voel me wel thuis, die uitstraling van een massief wortelnoten display:)
Citaat van: daytonawim op 29-07-2011 16:25:53
Die radio  :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall:

Nette auto verder hoor :-)

Gewoon een paar print screentjes maken en in word kopieren.

knip

iedereen was al bezorgd om jou en waar je bleef. ;D

ik wens je veel veilige km toe met je bolide.

groet patrick.