Volvo interieur model 2012

Gestart door rifwachter, 15-04-2011 21:45:18

Vorige topic - Volgende topic

ulkeman

hmmm

zou het in tebouwen zijn in een 850?

ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

Luc

Zal ergonomisch gezien, top zijn. Vind verder dat Volvo al een hele tijd een nette, opgeruimde middenconsole en een verder goed ingerichte, makkelijk te bedienen knoppenwinkel (stuur, hendels, dashboard) hanteerd. Met genoeg fantasie lijkt het stuur idd op een Opel stuur, maar dat stuur is niet volledig rond, heeft verdikkingen op de 15:00 en 3:00 posities.

Ik vind het super, deze inrichting geeft rust naar de bestuurder toe, zo hoort het. Misschien een tikkeltje saai, maar ja. Als mijn 850 aan vervanging toe is (dat duurt nog wel even), komt er een V50 of V60 voor in de plaats. Mede omwille van het interieur, een paar simpele testjes tonen aan dat mijn smurf-vriendin (1,55m) in een 850, V50, V60, V70 en nieuwe S40 een prima zitpositie kan vinden, terwijl het in een 4-serie, ouwe V/S40 en 3-serie, altijd behelpen is.
Toyota Auris TS, Renault 19 Cabriolet

Reitse

Citaat van: jrkalf op 15-04-2011 23:35:16
Citaat van: elianmars op 15-04-2011 23:32:04
Citaat van: jrkalf op 15-04-2011 23:30:19
Je navigatie aan de rechterkant in de dash en niet geprojecteerd van achter het tellerhuis op de voorruit is een grote fout van FordVolvo

En waarom zou je continu tegen de routeplanner aan moeten kijken? Lijkt me ronduit irritant, eerlijk gezegd  :eusa_shifty:
De achterliggende reden is dat je niet uit de ideale positie hoeft om naar het beeldscherm te kijken. Als je je hoofd moet draaien om naar zo'n schermpje rechts te kijken, dan ben je de focus en het zicht op de weg voor je kwijt.

Ook al is het maar voor een halve seconde...

Heb je de unit voor je op het scherm, ja dan focus je wel op een andere diepte, maar je blijft zicht houden op wat er voor je gebeurd.

Waarom zou je moeten kijken? Je hebt toch een stem die je commandeert? :)

Sbv

Citaat van: elianmars op 15-04-2011 22:05:35
Ja hoor, kom maar op!  8) 8)

Ik vind alleen die stoelen erg vlak lijken  :eusa_think:
Je kan tegenwoordig optioneel sportstoelen bestellen zoals de in de modellen van ons ook kon. Ik heb enkel in de R-design stoelen gezeten en dat gaat. Mijn huidige sportstoelen zitten beter

hvdmountain

Citaat van: rifwachter op 15-04-2011 21:45:18
Wat vinden we van het gewijzigde interieur van de nieuwe modellen 2012 ?

http://i55.tinypic.com/330u5vr.jpg

Beter dan het interieur van de XC60.

V70 classic

Ik vindt de middenconsoll mooier dan bij die van mij.
De rest vindt ik niet zo.
Maar een smaak ik persoonlijk natuurlijk.
Het gaat niet om de bestemming,maar de reis ernaar toe.