Mac is b(l)ack

Gestart door mac, 15-04-2011 23:54:56

Vorige topic - Volgende topic

mac

Na eerdere melding dat ik weer ga roffelen deze "Black Bomber" opgehaald. Het is een 20v van juni 1995 met 320.000 km op de niet meer tellende teller.
Verder een nog zeer fraai interieur met donkergrijs leer, hout op dash en console, hondenrek en hoedenplank.
Buitenom redelijke Stone Black, V70 achterlichten, spoiler op de klep. Hier en daar een deukje en een krasje.
Het was een zacht prijsje, daar zit natuurlijk meer achter, o.a. een versleten koppeling.
Die gaat Dennis850 voor me vervangen, en gelijk ook maar de distributie.

Ik heb inmiddels een waslijstje voor de komende vrije uurtjes:
Teller fixen met nieuw tandwieltje en meteen alle lampjes vervangen.
Het leer een grote beurt geven.
Poetsen!
ABS/Tracs uitlezen, af en toe de lampjes aan, pedaalsensor? Er zit een metalen ABS comp. in.
Koplampwissers uitschakelen. Alleen links doet het, als ik rechts aansluit pist het reservoir leeg.
Gasinstallatie afstellen, op benzine loopt 'ie perfect, op gas stationair niet regelmatig (OMVL)
Carterontluchting en alles tussen luchtfilter en inlaatspruitstuk reinigen/herstellen.
Wiellagers achter zijn ook wat jankerig.

Er zat trouwens een mooi pak onderhoudsrekeningen bij, schijven, blokken, draagarmen, nivomats en regulier onderhoud.

En verder vooral lekker rijden!

Het is me nu ook gelukt foto's te plaatsen..

Blacky-01kl by acrofoto, on Flickr

Blacky-02kl by acrofoto, on Flickr

antraciet

Welkom op het forum enne we zijn gek op foto's

groet Arjen

ulkeman

welkom.

je foto's doen nog niet echt wat ze moeten doen zie ik ;D

ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

antraciet

Ziet er goed uit  ;)

Geert-Jan

Ze zijn mooi hoor in BS maar je ziet er alles op  ;D

Vooral deukjes  ;D je wilt niet weten hoe die van mij er uitziet in Real life  :eusa_whistle: en die is nog een generatie jonger  ;)

Volvo850Club lidnr.0504409

mac

Ik heb de mooie kant gefotografeerd, rechts wat kleine deukjes en een grotere in de D-zuil. Toen ik hem kocht was 'ie een jaar niet gewassen of zo dus na een rondje wasstraat was wel te zien dat er een flinke poetsbeurt nodig is. Toch wou ik graag een zwarte, mijn vorige was DOP, ook erg mooi. Deze heeft wel smetteloze bumperhoeken en de raamstrips zit nog grijze verf op. Maar goed, een auto van 16 jaar met 320000 km mag er zo uit zien, dat geeft "karakter". Net als rijpe kaas en oude Port...

hathü

Ziet er goed, mooie kleur ook, tsja ik ben een fan van zwart en antracietkleurige Volvo.s. succes met de dingetjes die je er aan gaat doen.