temperatuur lampje

Gestart door arnodoomen, 29-05-2011 23:44:34

Vorige topic - Volgende topic

arnodoomen

Hallo, ik heb een bi fuel van 2000 v70 oud model ,nu is in de bi-fuel de temperatuur meter verwijderd voor een lpg meter vanaf fabriek.Nu brand het rode lampje dat de temperatuur te hoog is.  Weet iemand waar de zender voor het lampje zich bevindt . Ik kan in vadis geen temperatuur zender vinden op de bi fuel  met een 2435 motor. Weet iemand waar deze zit.Volgens vadis zit op het termostaathuis de zender voor de koelvan en op het expansievaatje de zender voor de vloeistof hoogte meter .m.v.g.

The Demon

Als je nou eerst eens punten, komma's, spaties en hoofdletters op de juiste manier gebruikt is het iets beter leesbaar.

Maar uit deze brei van letters maak ik op dat je temperatuursensor overleden is.

Groet,
The Demon.

arnodoomen

ls je op deze manier reageerd heb ik net zo lief dat je niet reageerd

Jack v

Citaat van: arnodoomen op 30-05-2011 08:48:31
ls je op deze manier reageerd heb ik net zo lief dat je niet reageerd
Maar hij heeft wel gelijk :police:
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

)()()sT

Het lampje op je dash geeft een mogelijk te laag niveau aan, niet de temperatuur.
Ik weet niet hoe het in jouw vaatje bepaald wordt, maar in het oude type vaatje is het een stiftje met een stekkertje dat in het vaatje steekt.

grijzev70tdi

Probeer eens je eigen post na te lezen. Pas hem daarna even aan. Dan heb je meer kans op nuttige info. Want ik kan er nog niet echt wijs uit worden.... Groeten Jasper
Grolsch, het klinkt al lekkerder

UserID6342

Wat ik vanmorgen al telefonisch heb gezegd tegen TS, de tempsensor onder je thermostaathuis zorgt voor of het lampje, of een metertje.  Bi-fuel of niet, verandert daar niets aan.

arnodoomen

Ik ben vanmorgen weg geweest voor een zender en je hebt gelijk het is de zender in het termostaathuis.