claxon klinkt niet gezond

Gestart door gysbert, 09-04-2006 18:14:02

Vorige topic - Volgende topic

gysbert

Is het ook mogelijk om de claxon af te stellen, er komt een heel sloom geluid uit. Klinkt niet gezond meer.

Heeft iemand een idee hoe ik dit oplosssen kan?

gysbert

Vertigo

Sleepcontact al schoongemaakt?

FGG

Ik had 't zelfde. Klonk als een claxon van een Panda. Vorige week alleen ff de stekkertjes eraf en erop gedaan en klinkt weer als een klok claxon.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Vertigo

Citaat van: FGG op 09-04-2006 18:45:57
Ik had 't zelfde. Klonk als een claxon van een Panda. Vorige week alleen ff de stekkertjes eraf en erop gedaan en klinkt weer als een klok claxon.
Bij mij waren het dus de sleepcontactjes die geen goed contact meer maakte en waardoor de claxon het steeds minder geluid gaf en het op een gegeven moment helemaal niet meer deed...

FGG

Citaat van: Vertigo op 09-04-2006 18:49:26
Bij mij waren het dus de sleepcontactjes die geen goed contact meer maakte en waardoor de claxon het steeds minder geluid gaf en het op een gegeven moment helemaal niet meer deed...
Waar zitten die? Wil ik die ook nog ff schoonmaken. Ik vind dat bij een auto van dit formaat mag, wanneer je de claxon gebruikt, het licht van schrik wat minder gaan branden  ;D

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Vertigo

Citaat van: FGG op 09-04-2006 19:40:05
Citaat van: Vertigo op 09-04-2006 18:49:26
Waar zitten die? Wil ik die ook nog ff schoonmaken. Ik vind dat bij een auto van dit formaat mag, wanneer je de claxon gebruikt, het licht van schrik wat minder gaan branden ;D
Die zitten aan de achterkant van het stuur. Die zorgen ervoor dat het signaal doorgegeven wordt van het stuur naar de stuurkolom. kwestie van stuur demonteren en de contactrand met een schuurpapiertje opschuren.