Km teller / dagteller werken niet meer

Gestart door Concorde, 21-04-2011 12:33:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

UserID6342

Snap eigenlijk niet zo dat mensen zich zo druk maken om een geeltje... Wil je het (weer) werkend hebben, prima, dan kost het ongeveer dat.  Wil je dat niet, ook prima, en rij je lekker door..... heel simpel.

The Demon

Mijn idee Dirk, reparatie of arbeid kosten geld, heb je het er niet voor over gewoon niet doen.
Is simpel.

Groet,
The Demon.

mehn

Tsja, voor de prijzen van 1 tandwieltje, 4 lampjes van de klokkenwinkel, 6 lampjes voor de schakelaars en 2 lampjes voor de asbak-/sigarenaanstekerverlichting, 4 klemmen voor de oliekoelers samen koop je bij de dealer een originele uitlaat.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Boeijke

Ach kijk....

Kan het me best voorstellen dat je het veel geld vind voor zo'n klein friemelding. Maar ja, je hebt em nou eenmaal nodig een keer.
En dat Marc of wie dan ook er iets op verdient mag best. Laat het eens bij de dealert maken, kijken wat het dan kost.

Maar idd, het is best veel geld per vierkante cm plastic.

Maar relatief makkelijk zelf te maken, dus daar win je weer wat.
En dan het plezier dat alles weer werkt is toch best 2 tientjes waard toch?

Willem

reneetje

Citaat van: mehn op 04-06-2011 23:51:32
Tsja, voor de prijzen van 1 tandwieltje, 4 lampjes van de klokkenwinkel, 6 lampjes voor de schakelaars en 2 lampjes voor de asbak-/sigarenaanstekerverlichting, 4 klemmen voor de oliekoelers samen koop je een complete 850.

:eusa_think: :evil:
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

V70geRwin

#35
Citaat van: M a r c op 04-06-2011 15:29:20
Citaat van: FRANQ op 17-05-2011 12:29:52
De prijs van die tandwieltjes is alleen schofterige diefstal.
Ze weten dat je het nergens anders kunt vinden, en zelf kopen ze een zak van 500 stuks voor nog geen 20 euro.
(zou is een keer wat aan gedaan moeten worden......)

Hier de "schoft"....  let een beetje op je woorden, je kunt je ook anders uitdrukken toch?  :eusa_doh:

Ik ben er ooit zelf mee bezig geweest om ze te laten maken. Lijkt zó makkelijk, maar dat is het niet en je moet er héél veel laten maken en verkopen om je investering terug te zien.... afmetingen moeten perfect zijn anders knapt er in no-time wéér een tandje af. Kort verhaal; IPD heeft wél geinvesteerd en geregeld dat ze er inmiddels zijn en deze verkopen wij dan ook als hun Europese IPD-distributeur aan de lopende band. Als ik naar mijn inkoop kijk dan denk ik ca. 2,50 euro winst per tandwieltje maak.... wauw  :eusa_wall:   Nee, daar moet echt "een keer wat aan gedaan worden...."   :eusa_think:

Als jij het niet bent dan is dus ipd de snoepert  ;)
Vertrouw maar op de marktwerking hoor. Als het erg goedkoper kan was het vast al gedaan.

rpakuypers

Bij een merk als Volvo zijn ook de "kleine dingen" niet goedkoop. Kijk maar eens naar de prijs van wat plastic clipjes of de plastic afdekplaatjes voor de dakdragers ..... maar je hebt ze, net als dat tandwieltje gewoon nodig. Van de andere kant kun je hier via diverse mensen besparen op kosten van onderdelen, maar een auto kost altijd geld. En genot kost ook wat ...............

Groet,
Roger