Meeting topsnelheid in Duitsland

Gestart door grijzev70tdi, 21-04-2011 21:42:03

Vorige topic - Volgende topic

grijzev70tdi

Wie zegt dat ik ga rijden. Ik heb dit topic aangemaakt omdat er nogal mensen in marcels blog reageerden over zo een dag. En om marcels blog niet helemaal te vervuilen heb ik dit aangemaakt. DUS IK RIJD ZELF NIET!!!
Grolsch, het klinkt al lekkerder

Chris

Citaat van: grijzev70tdi op 22-04-2011 09:43:08
Wie zegt dat ik ga rijden. Ik heb dit topic aangemaakt omdat er nogal mensen in marcels blog reageerden over zo een dag. En om marcels blog niet helemaal te vervuilen heb ik dit aangemaakt. DUS IK RIJD ZELF NIET!!!

Niemand dwingt je toch? :eusa_eh:

V70 classic

Citaat van: grijzev70tdi op 22-04-2011 09:43:08

Klopt ik weet alleen niet wie vroeg om een ander topic  :evil:

[/quote]

Overigens ben ik zoals ik al schreef ook geïnteresseerd. Volgens mij komt het ook helemaal goed, volwassen autoliefhebbers (waarvan ik er een aantal persoonlijk ken) die allemaal toch eerst voor de veiligheid gaan. Als we gewoon goede afspraken maken over hoe we het wel en niet doen is er niks aan het handje.

[/quote]

Thats the spirit.

Een eetgelegenheid is overal te vinden.
Kan ook elders zijn.
Je moet alleen een goede parking hebben.

Moeders begon al raar te kijken over dit topic  :eusa_think: .
Was weer eens iets voor mij was het coment.
WTF  ;D

grts

Het gaat niet om de bestemming,maar de reis ernaar toe.

)()()sT

Ik denk dat ik straks gewoon wel ff Duitsland in duik; tenminste geen gedoe  :evil: ;D

V70 classic

Citaat van: )()()sT op 22-04-2011 09:49:31
Ik denk dat ik straks gewoon wel ff Duitsland in duik; tenminste geen gedoe  :evil: ;D

Ik heb hier nog een stukje doodlopende snelweg  ;D
is na de schietavond ook lekker rustig  :angel:

Taranis

Ik denk dat ik straks gewoon wel ff Duitsland in duik; tenminste geen gedoe  :evil: ;D

Ik denk dat ik straks gewoon even de zee in duik :evil: ;D

Chris

Citaat van: Taranis op 22-04-2011 09:59:14
Ik denk dat ik straks gewoon wel ff Duitsland in duik; tenminste geen gedoe  :evil: ;D

Ik denk dat ik straks gewoon even de zee in duik :evil: ;D

Nog zo eentje die vandaag niet aan het werk is :eusa_snooty:.... ambtenaar :eusa_whistle:!

StefanCJ

Ik denk dat ik straks lekker de auto pak en met een gangetje van 95 richting Muiden rij ...  ;D

Thijs T5

Zucht jullie hebben allemaal geluk man,

Ik vaar vanavond tijdens zonsondergang een homp staal de haven uit. Wat mis ik dat autorijden toch zeg!
Portomonee is gejat  dus mijn eerste rijbewijs ik kwijt.. Jammer

Maar idd je hebt geen Duitsland nodig om eventjes lol te trappen.

He Ronald haha herriner me nog ergens een bochtje bij Philips (A)

Fijne avond nog allemaal, moet nog een uurtje werken dan zit het er op voor vandaag.

Thijs

Easterboy

Ik wil wel mee maar heb er zelf toch niks aan, mijn auto gaat niet spectaculair hard.
Wel lijkt het mij leuk om eens naast iemand te zitten in een auto die dat wel kan, als dat mogelijk is.... :eusa_whistle: ;D

animalT5R

Zit nu al te wachten op het ''hoeveel schade heb jij nu'' topic als dit wel doorgaat  :evil:
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

V70 classic

Citaat van: animalT5R op 22-04-2011 18:58:02
Zit nu al te wachten op het ''hoeveel schade heb jij nu'' topic als dit wel doorgaat  :evil:

Zolang het niet gekker wordt dan een opgeblazen blok of een ralle versnellingsbak is dat ook wel grappig toch  :eusa_whistle: .
Al zit je daar ook niet op te wachten natuurlijk.
Maar dat is een risico dat je bewust neemt  :eusa_shhh:

grts Ronald

elianmars

Citaat van: V70 classic op 22-04-2011 19:11:05

Zolang het niet gekker wordt dan een opgeblazen blok of een ralle versnellingsbak is dat ook wel grappig toch  :eusa_whistle: .
Al zit je daar ook niet op te wachten natuurlijk.
Maar dat is een risico dat je bewust neemt  :eusa_shhh:

grts Ronald

Met een beetje doorrijden blaas je je blok of bak niet op, hoor.

Taranis

Citaat van: elianmars op 22-04-2011 20:09:03
Met een beetje doorrijden blaas je je blok of bak niet op, hoor.

Mwoah.... nadat ik dit:

... een tijdje vol had gehouden, heeft de bak nooit meer zo lekker geschakeld. Overigens duidelijk aanwijsbare oorzaak: oliepeil te hoog, olie de bak uit gekookt :eusa_doh:

pwassink

Zit nu al te wachten op het ''hoeveel schade heb jij nu'' topic als dit wel doorgaat  :evil:

Krijg jij ook een "lord of the ring" Deja-vu hier bij het lezen van al deze hersenspinsels jo ??  :angel:
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂